Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
FF op mickeysoft site kijken en anders een memory defragger/manager dloaden.
Ik wist dat ik wat vergeten was

Het gaat hier om: Win2K Pro.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
de vraag is of het bij texturememory, of main memory ligt.
heb je AGP texturing aanstaan enzo? -> misschien dat je omdat je high detail gebruikt buiten je vidmem om gaat, en je AGP aperture size te laag staat.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Hmm ik zit nou op me werk.Op woensdag 19 september 2001 15:41 schreef P5ycho het volgende:
aangezien de rest van de wereld die meldingen niet krijgt, lijkt het me onlogisch meteen windows er op aan te kijken.
de vraag is of het bij texturememory, of main memory ligt.
heb je AGP texturing aanstaan enzo? -> misschien dat je omdat je high detail gebruikt buiten je vidmem om gaat, en je AGP aperture size te laag staat.
Kan het niet checken.
Wel weet ik dat ik alles op 32 Bit heb gezet en op 1024 x 768 draai.
AGP Aperture size
Verwijderd
Me swapfile staat op 640 MBOp woensdag 19 september 2001 15:52 schreef EKNL het volgende:
het kan soms helpen om je viruele geheugen zelf in te stellen. Ik had bij nfs5 hetzelfde, toen ik mijn virtuele geheugen zelf aanpaste deed hij het zonder 1 probleem
BTW Conversativeswapfile = 1 ofzo heb ik ook al in me system.ini staan.
Verwijderd
/com_hunkMegs X
De X moet je dus vervangen
Ik heb 150 staan want ik heb 512 mb geheugen.
Ik weet niet of het helpt. maar proberen kan altijd.
Oja hoe je dit invoert??
Q3A opstarten.
En dan tilde indrukken
En dan gewoon die regel overtikken.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Nu swapt ie bijna niet maar probeert ie eerst alles in de MEM te doen.
Dan zet ik hem wel op 200 ok?Op woensdag 19 september 2001 15:57 schreef jordyb het volgende:
Voor het max aantal mb's in te stellin in Q3A voor het geheugen is dit de code:
/com_hunkMegs X
De X moet je dus vervangen
Ik heb 150 staan want ik heb 512 mb geheugen.
Ik weet niet of het helpt. maar proberen kan altijd.
Oja hoe je dit invoert??
Q3A opstarten.
En dan tilde indrukken
En dan gewoon die regel overtikken.
Thnx,.. lijkt me een goeie tip.
En dat van die console enzo snap ik wel hoor
1.5 volgens microsoft,.. pff.. ik denk dat als ik em gewoon op me geheugen grootte zet dat het ook goed is.Op woensdag 19 september 2001 15:57 schreef Paitor het volgende:
swapfile = 2x mem was toch de regel
640k would be enough
Uhmm w8 ff,... over wat heb je het nouOp woensdag 19 september 2001 15:57 schreef KillerAce_NL het volgende:
Zet dat maar op 0
Nu swapt ie bijna niet maar probeert ie eerst alles in de MEM te doen.
Verwijderd
Ik had dat wel verwacht dat je dat snapte.Op woensdag 19 september 2001 16:03 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Dan zet ik hem wel op 200 ok?
Thnx,.. lijkt me een goeie tip.
En dat van die console enzo snap ik wel hoor
Maar anders kon ik het weer gaan tikken.
Dus dacht doe het maar meteen goed.
Hehe nee ok, thnxOp woensdag 19 september 2001 16:21 schreef jordyb het volgende:
[..]
Ik had dat wel verwacht dat je dat snapte.
Maar anders kon ik het weer gaan tikken.
Dus dacht doe het maar meteen goed.
Maar ik heb het nu weer onder WinXP.. Echt heel vervelend. Misschien iemand die zeker weet hoe dit op te lossen?
Met google en got search vind ik niet veel..
Verwijderd
laat wel windows je swap files beheren
ga er zelf niet mee kloten de ene spel werkt wel de anderen niet
ik heb het ook een keer gedaan mijn swp file te beheren
met atvies van hier
wel ik laat windows toch maar zelf doen werkt een stuk beter
verder gebruik een memory cleaner
onder alle 9x windows versie
en met win xp ook
ik heb meer schokken in mijn games met xp dan met windows 2000pro
2x raden welke terug gaat
Oke, thnx voor je tip. Ga het proberen. Als het niet lukt laat ik het horen.Op donderdag 11 april 2002 19:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
huh'?
laat wel windows je swap files beheren
ga er zelf niet mee kloten de ene spel werkt wel de anderen niet
ik heb het ook een keer gedaan mijn swp file te beheren
met atvies van hier
wel ik laat windows toch maar zelf doen werkt een stuk beter
verder gebruik een memory cleaner
onder alle 9x windows versie
en met win xp ook
ik heb meer schokken in mijn games met xp dan met windows 2000pro
2x raden welke terug gaat
Trouwens. Onder XP heb ik meer FPS dan in 2000,... maar ja ieder zijn smaak