Beste forumleden, mijn huidige Reciever Pioneer VSX-322K valt het geluid steeds van uit en nu ben ik op zoek naar een betaalbare nieuwe Reciever 5.1 met 4x HDMI ingangen, optische aansluiting en vooral niet onbelangrijk waar een infrarood afstandbediening bij zit. Ik heb namelijk een Logitech Harmony Hub afstandbediening waarmee ik alle apparaten aanstuur. Het zou jammer zijn als die komt te vervallen. Ik heb nu al 2 ab's op tafel liggen, Die van Ziggo next mini is ook Blue Tooth namelijk,
Bij mijn zoektocht op internet kom ik uit bij de Sony STR-DH590 maar die wordt aangestuurd via Blue Tooth met je smart telefoon.
Wie zou mij van goed advies willen voorzien? Alle reacties worden zeer gewaardeerd,
Vriendelijk bedankt alvast voor de tijd en moeite die jullie hierin willen stoppen,
Bij mijn zoektocht op internet kom ik uit bij de Sony STR-DH590 maar die wordt aangestuurd via Blue Tooth met je smart telefoon.
Wie zou mij van goed advies willen voorzien? Alle reacties worden zeer gewaardeerd,
Vriendelijk bedankt alvast voor de tijd en moeite die jullie hierin willen stoppen,