Ik zoek een NAS voor thuisgebruik. Ik ben geen verzamelaar van films of muziek of wat dan ook maar zoek vooral een veilige plek om mijn bestanden thuis te kunnen opslaan naast mijn Proton Drive. Daar staat momenteel 36,40 GB op dus het gaat om niks eigenlijk. Daarnaast wil ik de NAS gebruiken om films die ik heb gedownload te kunnen kijken op de tv. Die films gooi ik dan weg als ik ze gekeken heb dus zal maximaal om 20 GB gaan ofzo.
Ik denk aan een bedrag van maximaal 200 euro. Geen idee of dat realistisch is.
Ik gebruik Windows, Ubuntu en Android dus daar moet het wel geschikt voor zijn. De tv waar die films naartoe moeten is een Android tv en ik gebruik nu Bubble om vanaf mijn telefoon ernaar de casten maar heb begrepen dat een NAS ook kan communiceren met Bubble zonder tussenkomst van telefoon. Ook van belang is dat ik geen technisch wonder ben (maar dat was al wel duidelijk geloof ik) dus het moet wel een beetje aan de simpele kant in gebruik zijn.
Ik denk aan een bedrag van maximaal 200 euro. Geen idee of dat realistisch is.
Ik gebruik Windows, Ubuntu en Android dus daar moet het wel geschikt voor zijn. De tv waar die films naartoe moeten is een Android tv en ik gebruik nu Bubble om vanaf mijn telefoon ernaar de casten maar heb begrepen dat een NAS ook kan communiceren met Bubble zonder tussenkomst van telefoon. Ook van belang is dat ik geen technisch wonder ben (maar dat was al wel duidelijk geloof ik) dus het moet wel een beetje aan de simpele kant in gebruik zijn.