Dus ik heb samen met mijn vriend mijn computer in elkaar gezet.
Ik had er eerst een i5 inzitten maar omdat mijn computer elke keer crasht heb ik hem geupgrade naar een i7
Ik zal gelijk de specs geven:
Basisbordproduct MAG Z590 TOMAHAWK WIFI (MS-7D08)
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10700KF CPU @ 3.80GHz, 3792 MHz, 8 core('s), 16 logische processor(s)
RAM 32,0 GB
Videokaart NVIDIA GeForce RTX 3060
2TB SSD
850W powersupply
Nu zou ik gewoon baldurs gate moeten kunnen spelen, of cities skylines 2.. of zelfs planet coaster. Maar de pc blijft maar crashen met de melding:
Error: DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED
Description: Hardware device removed.
Reason: DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG
Ik heb de bios geupdate omdat dit een mogelijke crash zou kunnen zijn maar nu ben ik eigenlijk ten einde raad. Heb ik voor niks die upgrade erin gedaan?
Ik had er eerst een i5 inzitten maar omdat mijn computer elke keer crasht heb ik hem geupgrade naar een i7
Ik zal gelijk de specs geven:
Basisbordproduct MAG Z590 TOMAHAWK WIFI (MS-7D08)
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10700KF CPU @ 3.80GHz, 3792 MHz, 8 core('s), 16 logische processor(s)
RAM 32,0 GB
Videokaart NVIDIA GeForce RTX 3060
2TB SSD
850W powersupply
Nu zou ik gewoon baldurs gate moeten kunnen spelen, of cities skylines 2.. of zelfs planet coaster. Maar de pc blijft maar crashen met de melding:
Error: DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED
Description: Hardware device removed.
Reason: DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG
Ik heb de bios geupdate omdat dit een mogelijke crash zou kunnen zijn maar nu ben ik eigenlijk ten einde raad. Heb ik voor niks die upgrade erin gedaan?