Toon posts:

Waarom deze 'opsomtopic' op slot?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
[topic=231893/1/50]

Ja sorry hoor, maar ik ben daadwerkelijk geïnteresseerd hoe mensen hun TB hoog hebben overgeklokt, want ik wil in de toekomst me 1Ghz TB vervangen door een 1,4/1,5Ghz TB en die overklokken naar 1,7+Ghz zodat ik nog een snelheidswinst maak van 1,33Ghz

Verwijderd

Tja, opzich hattie ook wel misschien naar HK gekund ?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het is gewoon puur een opsom -topic, opzich niets mis mee maar:

[topic=153153/1/100].

En tot slot wordt niet alle meuk naar de [HK] verplaatst.

IMO is dit topic _terecht gesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge, wat een strenge bedoeling toch steeds meer hier de laatste tijd :(

Ik zit hier al meer dan een jaar en 't begint niet echt leuk meer te worden (nou krijgen we natuurlijk als reactie: bevalt 't je niet, ga te toch weg :(). Ik ben serieus geïnteresseerd naar de overklok mogelijkheden van 'gewone' mensen, dus niet paar tests ofzo en ook hoe ze 't gedaan hebben, maar nee hoor, das weer een 'opsom-bedoeling' ofzo :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 16:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge, wat een strenge bedoeling toch steeds meer hier de laatste tijd :(

Ik zit hier al meer dan een jaar en 't begint niet echt leuk meer te worden (nou krijgen we natuurlijk als reactie: bevalt 't je niet, ga te toch weg :(). Ik ben serieus geïnteresseerd naar de overklok mogelijkheden van 'gewone' mensen, dus niet paar tests ofzo en ook hoe ze 't gedaan hebben, maar nee hoor, das weer een 'opsom-bedoeling' ofzo :(
Wat je dan waarschijnlijk krijgt is een lijst me "750@1000" opmerkingen van users hier. Jij vindt dat misschien rete interessant, maar zijn we probleemoplossend bezig? Hebben we een leuke searchresult gegenereerd voor users die zoeken op overclocken? Nee he?

Het is een opsomtopic, dus je zou naar HK moeten voor dit topic. Probleem is alleen dat HK niet echt computergerelateerd is en dat we niet van plan zijn alle opsomtopics uit de techfora in HK te dumpen.

Ik hoop dat je vraag nu beantwoord is?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:15 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Wat je dan waarschijnlijk krijgt is een lijst me "750@1000" opmerkingen van users hier. Jij vindt dat misschien rete interessant, maar zijn we probleemoplossend bezig? Hebben we een leuke searchresult gegenereerd voor users die zoeken op overclocken? Nee he?

Het is een opsomtopic, dus je zou naar HK moeten voor dit topic. Probleem is alleen dat HK niet echt computergerelateerd is en dat we niet van plan zijn alle opsomtopics uit de techfora in HK te dumpen.

Ik hoop dat je vraag nu beantwoord is?
Mja, ben erachter gekomen dat GoT steeds minder helpvol is :(

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 17:39 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Mja, ben erachter gekomen dat GoT steeds minder helpvol is :(
Ik vind het ook maar onzin dat ie gesloten is. Tuurlijk, 30k users, dat is veel om dat allemaal in het gareel te houden. Maar das nog geen reden om rare slotjes te plaatsen

Das mijn persoonlijke mening verder kijken jullie maar.
Pagina: 1