help mij een laptop vinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• nisa.kyz
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 09:46
Mijn vraag
Ik zoek een tweedehands laptop voor mijn vriend, hij wilt een game laptop waarbij hij een stuur aan kan aansluiten en vooral dat soort games op wil spelen. Voor de rest moet het Steam kunnen verdragen voor relatief lichte games te kunnen spelen. Heeft iemand enig idee welke laptop er gekocht kan worden? Als student is mijn budget wel beperkt.. Liefst niet boven de 270 euro.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb chatGPT al bevraagd maar vertrouw het toch niet helemaal. Het is een verrassing voor mijn vriend vandaar dat ik het hem ook niet kan vragen.

Alle reacties

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:17
Dag Nisa,

Allereerst super tof dat je voor jouw vriend een laptop wilt gaan halen! Zou je misschien wat spelletjes op kunnen noemen die hij wilt gaan spelen? Dan weten we een beetje waar we naar moeten gaan zoeken.

Voor een gaming-capabele laptop is 270 euro echter niet veel geld. Is het wellicht een optie om nog even door te sparen? Als ik nu tussen de tweedehands laptops kijk in jouw prijscategorie ben ik bang dat we niet heel ver gaan komen.

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
nisa.kyz schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:11:
Mijn vraag
Ik zoek een tweedehands laptop voor mijn vriend, hij wilt een game laptop waarbij hij een stuur aan kan aansluiten en vooral dat soort games op wil spelen. Voor de rest moet het Steam kunnen verdragen voor relatief lichte games te kunnen spelen. Heeft iemand enig idee welke laptop er gekocht kan worden? Als student is mijn budget wel beperkt.. Liefst niet boven de 270 euro.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb chatGPT al bevraagd maar vertrouw het toch niet helemaal. Het is een verrassing voor mijn vriend vandaar dat ik het hem ook niet kan vragen.
Zou hier proberen?