Vraag
Alle reacties
Dat is niet whatsapp web want die zou het icon van je browser moeten hebben. Dus het zal de Windows app zijn die blijkbaar actief blijft in de achtergrond (geen idee wat daar de instellingen voor zijn, ik heb 'm altijd aan). Het is dacht ik een electron app, die gebruiken altijd wat geheugen. Maar om je nou zorgen te maken om 200 nogwat MB?
Die app is schandalig slecht geworden sinds de laatste uitrol; traag en unresponsive etc. Nou pakt ie overigens bij mij maar 50mb terwijl het nog open staat. Maar dat lijkt me idd ook niet iets waar je wakker van zou moeten liggen, ook niet met 8gig.
NB Mijn laptop (uit 2011) kan ook nog altijd lekker mee, 5 jaar is toch niet oud.
NB Mijn laptop (uit 2011) kan ook nog altijd lekker mee, 5 jaar is toch niet oud.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik heb ook problemen met de app van Whatsapp op mijn laptop sinds de meest recente update. Regelmatig freezes (heel irritant, ook bij bellen), gebruikt veel werkgeheugen etc. Deïnstalleren en opnieuw installeren helpt tijdelijk. Ik hou me aanbevolen voor een oplossing.
:strip_exif()/f/image/4q7ciBkGAlVX6oZ9T7Tdq9fB.jpg?f=fotoalbum_large)