Resellerhosting, maar zonder poespas

Pagina: 1
Acties:

• ikwilhet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:50

ikwilhet

Opinions are like assholes!

Topicstarter
Met mijn bedrijf ontwikkel ik websites voor het MKB en verenigingen en stichtingen. Voorheen was ik klant bij IXLhosting, maar die stopten met resellerhosting en werd toen overgedragen aan VDX hosting.

Ik ben niet tevreden over VDX:
  • Resellerportal is veel te ingewikkeld. Eigenlijk wil ik de hosting voor mijn klanten beheren maar wel op een plek het overzicht hebben, zonder dat het systeem facturen en portal maakt voor de klant. VDX is bloated.
  • Ze zijn duur, niet alleen de hosting, maar ook de domeinnamen. Daarnaast moet ik voor elke pointer naar een domein extra betalen. Dus verwijs ik een .nl en .com naar zelfde pakket, dan betaal ik extra.
Nu ben ik opzoek dus naar een partij waar ik 20 sites kan hosten in eigen afgeschermde containers, zonder alle poespas en bloat van reseller hosting. Ook wil ik gemakkelijk de hostingruimte kunnen uitbreiden, zonder een tweede pakket te kopen.

Heeft iemand goede ervaringen hier met nuchtere Nederlandse webhosts die het goed voor elkaar hebben?

Everybody has one :P

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:06
Zelf goede ervaringen bij mijn.host reseller hosting https://mijn.host/reseller-hosting/

Per website / container (/gebruiker) is ook nog extra opslag / computerkracht aan te kopen

[ Voor 3% gewijzigd door iCore op 04-12-2025 21:55 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:18
Ben zelf ooit weggegaan bij Neostrada omdat die opeens veel duurder werden, en nu bij Liteserver beland. Het is een relatief klein Nederlands bedrijf met redelijke prijzen en goede support.
Reden voor mij was destijds dat ik het niet aandurfde om naar een grote partij zoals Vimexx te gaan, omdat ik bang was dat die ook de prijzen zouden gaan verhogen.