Homey brengt goedkopere smarthomehub Pro mini zonder wifi…

Pagina: 1
Acties:

• DoctorBazinga
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-12 15:07
Artikel: nieuws: Homey brengt goedkopere smarthomehub Pro mini zonder wifi uit voor 24...
Auteur: @YannickSpinner

“Homey brengt goedkopere smarthomehub Pro mini zonder wifi uit voor 249 euro”

Haal dat woordje goedkopere (en de prijs) maar uit de titel aub. Zijn jullie van de Athom marketing afdeling (betaald) ?? Dit is gewoon (inho) “shrinkflation.

Een beetje neutralere/objectievere Titel (& artikel) zou tweakers meer sieren. 😎

Bijvoorbeeld: Athom brengt smarthomehub Honey Pro mini zonder wifi nu ook in Europa uit

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 17:16

YannickSpinner

Redacteur
Hoewel ik je wil bedanken voor het meedenken en de tijd nemen om feedback te geven, vind ik je toon ongepast en ongeïnformeerd. Laten we beginnen met elkaar respectvol behandelen.

De Homey Pro mini is goedkoper dan de reguliere Pro. Die vergelijking wordt in de intro geïntroduceerd en daarna meermaals op verschillende punten opnieuw. Daarbij wordt de absolute prijs nog eens genoemd in de titel, dus je hebt al alle info die wil, zelfs zonder die context. Wat mij betreft is dit daarom een prima titel die exact overeen komt met de inhoud van het bericht.

Oh en FYI, als het een advertorial is, staat dat erbij. Wij zijn een journalistieke onafhankelijke redactie en advertorials worden door een andere afdeling gemaakt.