Je bent dit jaar al een schaal verschoven. Meerdere in een jaar is niet erg gebruikelijk. Loop je niet erg hard van stapel?
Als je meent van niet, is het ook een optie om eens te kijken wat een ander bedrijf je wil betalen. Kijk eens of je daar iets voor elkaar krijgt. Als dat tegenvalt weet je dat je misschien wat snel wilt (of dat de markt slecht is). Als het wel lukt om een aanbod te krijgen, kun je altijd nog nee zeggen als je toch wel lekker zit bij je huidige baas.
Als je meent van niet, is het ook een optie om eens te kijken wat een ander bedrijf je wil betalen. Kijk eens of je daar iets voor elkaar krijgt. Als dat tegenvalt weet je dat je misschien wat snel wilt (of dat de markt slecht is). Als het wel lukt om een aanbod te krijgen, kun je altijd nog nee zeggen als je toch wel lekker zit bij je huidige baas.
[ Voor 4% gewijzigd door Wilke op 03-12-2025 19:26 ]
Eigenlijk moet je jezelf de vraag stellen: "Ben ik gelukkig met hetgeen ik nu doe?"
Een salarisverhoging van
Besef wel dat geld alleen niet gelukkig maakt, de werksfeer én de sfeer in je privé bubbel bepalen dat meer dan dat je volgend jaar weer
Een salarisverhoging van
Members only:
procent in twee jaar lijkt mij vrij uitzonderlijk, ik weet natuurlijk niet welk bedrag daar tegenover staat, maar ik schat in dat het een salaris is waar je makkelijk van rond kunt komen.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Besef wel dat geld alleen niet gelukkig maakt, de werksfeer én de sfeer in je privé bubbel bepalen dat meer dan dat je volgend jaar weer
Members only:
procent meer gaat verdienen.
Inloggen
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Dat is het niet. Het is nog meer, namelijkYaksa schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:38:
Een salarisverhoging van
***members only***
procent in twee jaar lijkt mij vrij uitzonderlijk,
Members only:
.
Inloggen