• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:04
Ik heb een oude macbook met nog garantie (refurbished). Melding gemaakt dat de speakers kraken (randen verpulverd hoogstwaarschijnlijk ).
Geen probleem. Toen vroeg ik of ze toevallig ook nog een antenne-cover hebben liggen gezien die gebroken is (8,95 nieuw). Moest een foto sturen. Krijg een reactie terug dat vanwege valschade ze niet zeker weten of de speakers daardoor kapot zijn gegaan dus is de garantieclaim geweigerd.

Er is helemaal geen valschade daar, het plastic is kwetsbaar en waarschijnlijk teveel druk op geweest een keer, het frame heeft daar geen deukjes. De laptop ziet er nog geweldig uit.
Ten tweede, als de speakers gezond zijn kan je de laptop uit een vliegtuig gooien en dan zijn de speakers nog steeds intact mits de behuizing niet zwaar ingedeukt is.

Naar mijn inziens word ik hier afgewimpeld met een kul excuus. Jullie mening?

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sunrise schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:57:
Naar mijn inziens word ik hier afgewimpeld met een kul excuus. Jullie mening?
Je geeft ze zelf het kul excuus. Handig is anders.

Ik vraag me sterk af of je niet goed wegkomt, als ze nu al dit soort argumenten gaan geven, dan kunnen ze het ook over waterschade gaan hebben, daarnaast kun je ook nog een discussie krijgen over dat de speakers zijn opgeblazen oid, waarbij ze kunnen aangeven dat de MacBook meer schade heeft...
Krijg je onderzoekskosten aan je broek zonder reparatie.

[ Voor 5% gewijzigd door TheGhostInc op 03-12-2025 15:07 ]