Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na vele jaren games op de laagste settings te spelen, ben ik nu op zoek naar een nieuwe PC die met het grootste gemak spellen zoals iRacing kan spelen. Maar waar het ook mogelijk is om af en toe een uitschieter te maken naar zoiets als Warhammer 40K: Space Marine 2 die dat zonder problemen op de hoogste settings kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou zo hoog als 2500 euro willen gaan excl assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn oude PC van 300 euro die ik toen via marktplaats heb gehaald in mijn studententijd is zo verouderd en ben nog steeds verbaasd wat er mogelijk mee was voor die prijs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben een leek in het opbouwen van PCs ;D.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als die niet teveel lawaai maakt i.v.m het feit dat ik niet wil dat mijn vriendin zich eraan gaat storen. Qua grootte zie ik zelf niet veel problemen dat ik opeens met een kast zit van 1 bij 2 meter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Om even te kijken naar dit lijstje en hopelijk wat feedback krijg wat ik beter zou kunnen vervangen of upgraden.
Na vele jaren games op de laagste settings te spelen, ben ik nu op zoek naar een nieuwe PC die met het grootste gemak spellen zoals iRacing kan spelen. Maar waar het ook mogelijk is om af en toe een uitschieter te maken naar zoiets als Warhammer 40K: Space Marine 2 die dat zonder problemen op de hoogste settings kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou zo hoog als 2500 euro willen gaan excl assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn oude PC van 300 euro die ik toen via marktplaats heb gehaald in mijn studententijd is zo verouderd en ben nog steeds verbaasd wat er mogelijk mee was voor die prijs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben een leek in het opbouwen van PCs ;D.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als die niet teveel lawaai maakt i.v.m het feit dat ik niet wil dat mijn vriendin zich eraan gaat storen. Qua grootte zie ik zelf niet veel problemen dat ik opeens met een kast zit van 1 bij 2 meter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Om even te kijken naar dit lijstje en hopelijk wat feedback krijg wat ik beter zou kunnen vervangen of upgraden.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 350,99 | € 350,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 194,90 | € 194,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5080 WINDFORCE OC SFF 16G | € 1.029,- | € 1.029,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 30,29 | € 30,29 |
| 1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G600C30K | € 325,28 | € 325,28 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 128,25 | € 128,25 |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 4TB | € 289,- | € 289,- |
| Totaal | € 2.477,61 | |||
[ Voor 29% gewijzigd door Kharne op 03-12-2025 07:07 ]