PC upgrade

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• johnplatenkanon
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-12 21:22
Goedemiddag iedereen!
Nu zit ik met het volgende..
ik game af en toe nog en ben begonnen aan bf6.
ik heb van te voren gekeken of mijn computer dit spel aan kon en dan viel me eigenlijk een beetje tegen,
toch heb ik het maar gewoon geinstalleerd om het te proberen.
nu krijg ik toch wel veel lag en vroeg ik mij af of iemand mij advies kon geven voor eventuele upgrades aan mijn pc.
ik heb daar zelf iets minder verstand van en wil graag weten wat er mogelijk is met mijn huidige hardware(wat past hier wel bij en wat niet). Hieronder heb ik mijn specs vermeld van mijn pc en van bf6.
budget weet ik nog niet. dus probeer mij gewoon een beetje te orienteren.
ik kijk uit naar reacties.

mvg John

ps de hardware zo aanpassen dat ik naar windows 11 kan zou ook fijn zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eyjGXEwf2-9tZjK4b06BF69sZRk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5yfZowlDGed6FezmeHdaUzvV.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hjMlV22omgHxxxKG8IW8KVpzFgI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wvyvzDWoSrsPTmLo6xpibRNb.png?f=user_large

...

Alle reacties

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:27
Ik ben bang dat je dan verkeerd gekeken hebt.

Je hele pc is helaas veroudert ,ik bedoel dan alle componenten,voor deze,enigste optie naar mijn mening is een compleet nieuw systeem of 2de hands een goed systeem zoeken.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:24
Dat kun je vergeten. Die cpu komt uit 2013 en is dus ruim twaalf jaar oud.

Elke zinnige upgrade vereist ook een ander platform. Dus nieuw moederbord, nieuw geheugen, nieuwe voeding, nieuwe videokaart, et cetera.

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:29
Je zou eens op dit forum naar de pricewatch kunnen kijken wat een nieuwe zelfbouw gamepc zou gaan kosten ...
Best Buy Guide: De beste mini-ITX-game-pc
Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc
Best Buy Guide: De beste 1440p-game-pc

[ Voor 70% gewijzigd door Renault op 09-12-2025 19:41 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 16:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit heeft weinig met opslag dan wel backup te maken, daarom en verhuzing naar de buren.
Daarnaast mag TS zelf iets meer inzet tonen.

[ Voor 54% gewijzigd door _Dune_ op 11-12-2025 22:37 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:37

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Tweedehands PC'tje als het budget niet te groot is (<€1000) of echt weer eens alles lekker nieuw als het budget wat groter is (>€1500). Dit nog gaan upgraden is inderdaad helaas niet zinvol meer.

[ Voor 17% gewijzigd door DeNachtwacht op 11-12-2025 22:48 ]

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1