Print probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JR1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 04-12 10:50
Mijn vraag
Bij het printen zie ik vreemde tekens in de tekst staan (zie bijlage)

Relevante software en hardware die ik gebruik
iMac of iPad of iPhone samen met HP smart

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles al geprobeerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yPFhlEqOqgymHp135j5dFEjc4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrZFsyI3xdxlV5WUkX4glXYz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door JR1 op 02-12-2025 14:18 ]

Alle reacties

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:01
En op je scherm ziet de tekst er wel goed uit? Het lijkt wel een lettertype probleem (alleen de W lijkt slachttoffer te zijn). is het ook bij andere documenten? Is dit een PDF die geprint is, of een webpagina? Heb je andere browsers geprobeerd, of een andere applicatie om te printen?

[ Voor 38% gewijzigd door juiced01 op 02-12-2025 14:00 ]

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-12 16:41

eagle00789

Est. November 2005

Dit gaat mogelijk heel raar klinken. Windows heeft tegenwoordig een ingebouwde PDF printer genaamd Microsoft Print to PDF.
Wat gebeurt er als je eerst print naar PDF en deze bekijkt op je scherm. als ie daar goed is, probeer deze nieuwe PDF dan eens te printen. mogelijk dat de file die je nu hebt ergens een beetje corrupt is.

ook graag je afbeelding een beetje meer croppen, want er is een adres zichtbaar (lijkt me wel privé info die je niet zichtbaar wilt hebben)

[ Voor 18% gewijzigd door eagle00789 op 02-12-2025 14:04 ]

• JR1
juiced01 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 13:59:
En op je scherm ziet de tekst er wel goed uit? Het lijkt wel een lettertype probleem (alleen de W lijkt slachttoffer te zijn). is het ook bij andere documenten? Is dit een PDF die geprint is, of een webpagina? Heb je andere browsers geprobeerd, of een andere applicatie om te printen?
Bedankt voor de reactie

Op het scherm ziet het er goed uit. Heb dit bij alle documenten

• JR1
eagle00789 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 14:03:
Dit gaat mogelijk heel raar klinken. Windows heeft tegenwoordig een ingebouwde PDF printer genaamd Microsoft Print to PDF.
Wat gebeurt er als je eerst print naar PDF en deze bekijkt op je scherm. als ie daar goed is, probeer deze nieuwe PDF dan eens te printen. mogelijk dat de file die je nu hebt ergens een beetje corrupt is.

ook graag je afbeelding een beetje meer croppen, want er is een adres zichtbaar (lijkt me wel privé info die je niet zichtbaar wilt hebben)
Bedankt voor de reactie. Zoals ik al aangaf gebruik ik geen Windows

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

gebruik Adobe Reader op je iPad om te printen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:54
Wat voor printer is het? Het lijkt mij ook een lettertype probleem, maar het is vreemd dat dit er zo uitkomt.

Je kan met je iMac ook naar PDF printen, zit linksonder in het dialoogvenster. Probeer dat eens en kijk zoals aangegeven of dit er op het scherm goed uitziet en of deze file daarna correct print.
Pagina: 1