[Ervaringen / Discussie] Fiber.nl glasvezel internet

Pagina: 1
Acties:

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12 22:00

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
Ik zag dat de eerdere discussie gesloten was, vandaar een nieuwe topic.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de diensten van Fiber.nl . Ze bieden glasvezel abonnementen aan, en TV via Canal+.

Op het moment van schrijven krijg je een aanzienlijk betere deal dan Odido biedt, namelijk:
(na actie)
1Gbit Up/Down glasvezel, bij 2 jarig contract gratis upgrade naar 10Gbit
Canal+ tv via app
Fritzbox modem
€59,95 na actie. Eerste 4 maanden €25.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KliWi8RNRzrG75zzNBPziisZIA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1yiQumzylCfYKrrHxBedhh36.png?f=fotoalbum_large

Ik vind dit bijna te mooi om waard te zijn, maar ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Misschien kunnen we de topic algemeen maken?

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Een vriend van mij neemt al een aantal jaar internet only van Fiber.nl af (glasvezel Helmond netwerk)

Over TV kan ik weinig zeggen. Maar internet (1Gbit). Heeft sinds kort inflatie correctie gekregen de 5 jaren daarvoor niet.

Internet is prima 2 storingen meegemaakt in 5 jaar.
dec 2024, juni 2025.
1 van die 2 was begin van de storing fiber.nl website offline dus info over de storing was er niet te vinden.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12 22:00

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
RobbyTown schreef op maandag 1 december 2025 @ 22:44:
Een vriend van mij neemt al een aantal jaar internet only van Fiber.nl af (glasvezel Helmond netwerk)

Over TV kan ik weinig zeggen. Maar internet (1Gbit). Heeft sinds kort inflatie correctie gekregen de 5 jaren daarvoor niet.

Internet is prima 2 storingen meegemaakt in 5 jaar.
dec 2024, juni 2025.
1 van die 2 was begin van de storing fiber.nl website offline dus info over de storing was er niet te vinden.
Ik ben erg benieuwd. Zojuist toch maar besteld om eens te kijken. En ze zijn blijvend goedkoper dan Odido.