There are no such things as stupid posts, just stupid persons
Als je het zeker wilt weten: neem een nederlandse dvd mee, en laat de verkoper hem maar afspelen
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Verwijderd
De meeste DVD spelers zijn idd via een toetsen combinatie op de afstandbediening regiovrij te maken.
je kan misschien wel veranderen daarmee, maar dan zit je misschien nog aan die beperking van 5x wijzigen ofzo vast...??, heb nie echt verstand van stand alone spelers,
suc dr mee, grtz o
suc dr mee, grtz o
Laat je 'r vast eentje opsturen. (niet je favoriete zou ik doenOp woensdag 19 september 2001 14:22 schreef Coen Rijkaart het volgende:
Jah dat zou handig zijn maar mn DVDs liggen nog in NL, moet mn vriendin nog n keer hiernaartoe meenemen (kan ze minder schoenen in dr koffer kwijt
Kijk ff op www.vcdhelp.com of het merk dat je op het oog hebt, er tussen staat. (onder DVD hacks)
Er zijn er genoeg die met de remote te regelen zijn, maar idd lang niet allemaal.
En noem anders hier ff de merken. Samen komen we er wel uit.
Er zijn er genoeg die met de remote te regelen zijn, maar idd lang niet allemaal.
En noem anders hier ff de merken. Samen komen we er wel uit.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
met normale afstandbedieningen kan je ze van regio laten wisslen. Dit kan echter een beperkt aantal keren. Er zijn dan weer andere (speciale) afstandbedieningen waarmee je ze definitief regiovrij kan maken. Verder weet ik er niet zoveel vanaf, dus please correct me if I'm wrong
...gamen blijft leuk...
Je kan niet een DVDspeler definitief regiovrij maken door ff een andere remote te gebruiken. Het kan in de speler of het kan niet in de speler.Op woensdag 19 september 2001 17:21 schreef Selachii het volgende:
met normale afstandbedieningen kan je ze van regio laten wisslen. Dit kan echter een beperkt aantal keren. Er zijn dan weer andere (speciale) afstandbedieningen waarmee je ze definitief regiovrij kan maken. Verder weet ik er niet zoveel vanaf, dus please correct me if I'm wrong
Wel kan je bijv een Yamaha of Marantz met een Philips Pronto regiovrij maken maar dat is denk ik de klepel die je in Keulen hebt horen luiden.
Als je kan wisselen van regio is dat meestal 5 keer. Heb ik overigens alleen in DVD-ROM spelers gezien, maar goed.
De speler die ik op het oog heb is een LG 3230N
Andere kandidaten zijn Gradiente (volgens mij JVC componenten) D-10
(die staat vermeld op vcdhelp.com met secret code)
Ga ik zo maar aanschaffen voor 469 brasiliaanse Reals (1 real = 90 cent)
Bedankt voor de hulp, als de code werkt dan post ik em nog wel ff.
Die code "31415900" zal waarschijnlijk ook werken voor vaste codes, maw 31415902 voor regio 2, 31415901 voor regio 1.Op woensdag 19 september 2001 18:17 schreef Coen Rijkaart het volgende:
De speler die ik op het oog heb is een LG 3230N
Als dat werkt, kan je ook Regio 1 DVD's met RCE afspelen, die niet op een regiovrije speler werken.
EDIT: Ikdenk dat hier alles staat wat je nodig hebt:
http://www2.rosaoriental.com.br/desbloqueio.htm
Pagina: 1