Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 excl btw, maakt niet zoveel uit ik betaal liever iets meer als de upgrade de moeite waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle randapparatuur heb ik al en het ram geheugen heb ik enkele dagen geleden al gekocht( intussen 100 euro duurder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles uit de best buy guid 1440 lijkt me wel genoeg
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is eigenlijk een zo compact mogelijke case voor ATX, ik ga ook zelf assembleren voor de 1ste keer.(heb genoeg technische kennis en vertrouwen)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Vooral advies voor een goede compacte case. Liefst met atx en geen mATX omdat dit waarschijnlijk een stuk duurder is? Ook qua koeling, mijn gekozen case heeft geen rgb dus daarom wil ik toch 1 iets flashy.
Vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 excl btw, maakt niet zoveel uit ik betaal liever iets meer als de upgrade de moeite waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle randapparatuur heb ik al en het ram geheugen heb ik enkele dagen geleden al gekocht( intussen 100 euro duurder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles uit de best buy guid 1440 lijkt me wel genoeg
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is eigenlijk een zo compact mogelijke case voor ATX, ik ga ook zelf assembleren voor de 1ste keer.(heb genoeg technische kennis en vertrouwen)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Vooral advies voor een goede compacte case. Liefst met atx en geen mATX omdat dit waarschijnlijk een stuk duurder is? Ook qua koeling, mijn gekozen case heeft geen rgb dus daarom wil ik toch 1 iets flashy.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 657,99 | € 657,99 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic Mini V2 Black | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Waterkoeling | DeepCool LE240 V2 Zwart | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 159,- | € 159,- |
| Totaal | € 1.775,78 | |||