powered usb-c hub?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zijn er powered usb-c hubs? of heeft een usb-c hub geen powervoeding nodig? ik zoek een degelijke usb-c hub net zoals de UH700 van TP-link (USB-A). maar kan niets in de buurt van deze kwaliteit vinden?

zijn er suggesties?

Alle reacties

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het hangt er vooral vanaf wat je met de USB-C hub wilt gaan doen, is het een paar low power devices aansluiten zoals USB sticks, muizen,... dan heb je echt geen extra stroom nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Farabi
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:57:
Het hangt er vooral vanaf wat je met de USB-C hub wilt gaan doen, is het een paar low power devices aansluiten zoals USB sticks, muizen,... dan heb je echt geen extra stroom nodig.
komen externe SSD's van 2TB/4TB op of externe HDD's met usb-c aansluiting zoals WD Duo's vanaf 14TB.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 01-12-2025 17:00 ]

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
Niet om flauw te doen, maar als je googlet naar 'powered usb-c hubs' krijg je echt legio resultaten.

• Farabi
  • Niet online
Saekerhett schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:00:
Niet om flauw te doen, maar als je googlet naar 'powered usb-c hubs' krijg je echt legio resultaten.
heb je een linkje? ik heb het niet kunnen vinden. ik wil alleen usb-c uitgangen met een powervoeding. misschien ligt het aan mijn onkunde?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
Farabi schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:07:
[...]

heb je een linkje? ik heb het niet kunnen vinden. ik wil alleen usb-c uitgangen met een powervoeding. misschien ligt het aan mijn onkunde?
Je kunt toch googlen?

Of gebruik anders de Pricewatch en filter op usb-c en netvoeding: categorie: USB, audio en video-hubs

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:10

nelizmastr

Goed wies kapot

Een HDD van 14TB is altijd een 3,5” schijf met externe voeding (usb heeft geen 12v), dus daarvoor maakt een hub met voeding niet uit.

Maar ja, er zijn legio usb(-c) hubs met voeding, beter zoeken ;)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Pagina: 1