een online shop voor tv's

Pagina: 1
Acties:

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Topicstarter
goedemiddag allen,
ik ben opzoek naar een nieuwe tv en wou daarbij wat verder kijken dan alleen het zooitje electro zaakjes hier in utrecht, dus leek mij een online shop wel een idee.
nou blijken die toch erg moeilijk te vinden, ik heb wel gekeken bij megapool.nl, neckerman.nl, wehkamp.nl en al dat soort zaken maar die hbben toch niet echt een ruime keus, dus vroeg ik mij af of jullie mischien een online shop weten met een ruim assortiment, ook zijn natuurlijk tips m.b.t. de tv welkom, hij moet ongeveer aan de volgende eisen voldoen:
-min.72cm
-dolby digital
-geen breedbeeld
verder is alles welkom.
alvast bedankt voor het mee denken.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
*kick* (niemand?)

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Wel een beetje rare vraag.

Als je een tv koopt wil je dat ie een prettig beeld heeft voor jouw ogen en dat is niet iets dat je op het internet kunt bekijken, maar waarvoor je echt naar een winkel moet.

Good goan

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
En Utrecht is een grote stad hoor... >:)

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

TeeDee

CQB 241

megapool.nl?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
ja megapool.nl ben ik geweest maar daar hebben ze geen 72cm (ofgrter) met dolby digital.
ik weet dat utrecht groot is maar volgens mij heb ik het meeste wel gezien.
over die beeld buizen, de meeste zijn gewoon sony buizen dus dat kijkt wel goed en anders kijk ik even naar een sony tv (of andere als de buis door een andere fabrikant is gemaakt).
maar om jullie een idee te geven wat ik bedoel: deze sony vind ik bv een mooie optie, maar die is (zover ik weet) niet in utrecht verkrijgbaar en daarom dacht ik aan een online shop.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 06:46

IvoB

Prutst er rustig op los

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
block.nl ben ik al geweest en die hebben niet eens een online shop en die diga4u hebben alleen breedbeeld tv's? (of zie ik dat verkeerd?).

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
ja vind je?
ik weet het niet maar ik wil enkel een grote tv met dolby digital das toch niet zo ingewikkeld?

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op woensdag 19 september 2001 16:51 schreef lange het volgende:
ja vind je?
ik weet het niet maar ik wil enkel een grote tv met dolby digital das toch niet zo ingewikkeld?
Volgens mij wordt ik verkeerd begrepen, op kieskeurig krijg je een overzicht van verschillende televisies, samen met de link naar de winkel. Zo krijg je een redelijk beeld van hoe goed de tv is, waar hij goedkoop is. En de link ermeteen bij.

Dus klik toch maar een keer op de link ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 14:06 schreef lange het volgende:
goedemiddag allen,
ik ben opzoek naar een nieuwe tv en wou daarbij wat verder kijken dan alleen het zooitje electro zaakjes hier in utrecht, dus leek mij een online shop wel een idee.
nou blijken die toch erg moeilijk te vinden, ik heb wel gekeken bij megapool.nl, neckerman.nl, wehkamp.nl en al dat soort zaken maar die hbben toch niet echt een ruime keus, dus vroeg ik mij af of jullie mischien een online shop weten met een ruim assortiment, ook zijn natuurlijk tips m.b.t. de tv welkom, hij moet ongeveer aan de volgende eisen voldoen:
-min.72cm
-dolby digital
-geen breedbeeld
verder is alles welkom.
alvast bedankt voor het mee denken.
Dus je wil een tv kopen via het internet?
Straks word ie kapot geleverd. Moet ie weer terug gestuurd worden met de ptt. Daar komen dan weer verzendkosten overheen. Stel je voor de ptt laat hem vallen. Of hij is na 1 week defect.

Nee zoiets zou ik toch echt ergens kopen waar ik een km of 20 vandaan woon (maximaal). Dan krijg je een snellere service,indien stuk na een week terug naar de winkel en ruil 'm om voor een nieuwe. Dat heb je dan in een uurtje afgehandeld. Via de ptt duurt dat wel een week of langer.

Verwijderd

Dat dolby Digital kan je vergeten. Er zijn alleen breedbeeld televisies met een ingebouwde Dolby Digital decoder zoals de Philips 28pw9616.

Een goede on-line shop voor tv's lijkt mij www.iwa-sales.nl

Verwijderd

waarom dolby digital in je tv. daarvoor moet je een dvd afdraaien voordat je er profijt van heb. en voor dvd's moet je echt een breedbeeld tv kopen. daarom zijn er alleen maar breedbeeld tv's met DD-decoder. panasonic heeft net een nieuwe.

p.s. op dit forum leer je alles los te kopen dus losse componenten. en nou moet jij weer de boel inmekaar hebben???
snap ik niet. :?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 20 september 2001 09:45 schreef delfosso het volgende:
Dat dolby Digital kan je vergeten. Er zijn alleen breedbeeld televisies met een ingebouwde Dolby Digital decoder zoals de Philips 28pw9616.

Een goede on-line shop voor tv's lijkt mij www.iwa-sales.nl
kijk uit voor iwa sales!!!!!!!

Dit is niet de keurige winkel die het lijkt. Een tijdje geleden hebben ze zich failliet laten verklaren. Daarna een doorstart. Veel mensen konden fluiten naar hun geld! koop daar niet als je problemen wilt voorkomen...

geloof me...
Pagina: 1