Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen niet meer niets minder
Wat mogen de onderdelen kosten?
€1000<
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup is een
Rog Strix B-760F Gaming Wifi
Rtx 4070 TI
32GB DDR5
2TB SSD
I9 14900K
Corsair Icue H170i Elite LCD XT
Het liefst neem ik zoveel mogelijk mee en doe ik alleen een upgrade waar nodig/geadviseerd wordt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf denk ik dat ik vrij goed zit en alleen een rtx5070/5090 echt een meerwaarde heeft. Maar vandaar mijn topic
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet merk gebonden, het liefst compitabel met de onderdelen die ik al heb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil meer future proof zijn, waar mogelijk nog hogere fps op 4K
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, ben een leek. Begreep dat dit met mijn huidige moederbord niet kan. Las dat de winst vaak ergens rond de 5% ligt?
Wat verwacht je van ons?
Een eerlijk advies, graag wil ik mijn setup verbeteren. Of is dit zonde geld en zit ik eigenlijk de komende jaren nog prima? Zoals gezegd is dit mijn eerste pc .
Gamen niet meer niets minder
Wat mogen de onderdelen kosten?
€1000<
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup is een
Rog Strix B-760F Gaming Wifi
Rtx 4070 TI
32GB DDR5
2TB SSD
I9 14900K
Corsair Icue H170i Elite LCD XT
Het liefst neem ik zoveel mogelijk mee en doe ik alleen een upgrade waar nodig/geadviseerd wordt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf denk ik dat ik vrij goed zit en alleen een rtx5070/5090 echt een meerwaarde heeft. Maar vandaar mijn topic
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet merk gebonden, het liefst compitabel met de onderdelen die ik al heb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil meer future proof zijn, waar mogelijk nog hogere fps op 4K
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, ben een leek. Begreep dat dit met mijn huidige moederbord niet kan. Las dat de winst vaak ergens rond de 5% ligt?
Wat verwacht je van ons?
Een eerlijk advies, graag wil ik mijn setup verbeteren. Of is dit zonde geld en zit ik eigenlijk de komende jaren nog prima? Zoals gezegd is dit mijn eerste pc .