Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
allemaal 'lichter' gekleurd in me server lijst
nu nog de halflife update want die gaat bij mij wel heel traag
damd timed out .. >:(
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Dan zijn die ws nog niet geupdate...Op woensdag 19 september 2001 20:48 schreef kieskes het volgende:
vaag, 1.3 geinstalleerd, alle servers zijn niet meer speelbaar?
De mijne werd op 28 mb afgekapt en meteen weggehaald...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
die draaien iet de nieuwste software (1.3 dus)Op woensdag 19 september 2001 20:48 schreef kieskes het volgende:
vaag, 1.3 geinstalleerd, alle servers zijn niet meer speelbaar?
http://drkhwk.net/cs/csv13full.exeOp woensdag 19 september 2001 20:50 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik wil een link naar de FULL 1.3!!!!
De mijne werd op 28 mb afgekapt en meteen weggehaald...![]()
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ftp://viribus.de:viribus.de@vuftp.ath.cx/bin/HLCS/csv13full.exeIk wil een link naar de FULL 1.3!!!!
gewoon dubbele punt in je url zettehn. Hij geeft dit aan bij DAP !!!
Verwijderd
http://games.xs4all.nl/downloads/Op woensdag 19 september 2001 20:50 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik wil een link naar de FULL 1.3!!!!
http://www.strikerz.net/downloads.php/ iig dus en
http://games.xs4all.nl/downloads/ iig.
Als Kees opschiet komt daar nog een T.net mirror bij.
File size is te klein, tenminste bij mij en bij IceStorm ook.
Krijg ik de melding dat ik nog niet de goede cs heb..
druk ik op cancel gaat hij gewoon verder ...
selecteer de sever en half life sluit af met een error automatisch
ik wil cs spelen !!
damd heb ik weer...
Huh, ik heb hem nu zonder problemen geinstalled, was alleen vaag dat ie geen .exe was, dus ik moest hem renamen, maar voor de rest heb ik al een beetje gespeeld(alleen, niemand die ik ken met 1.3)Op woensdag 19 september 2001 20:56 schreef Sorcerer@ het volgende:
ALERT het bestand op XS4all is niet goed.
File size is te klein, tenminste bij mij en bij IceStorm ook.
Bij mij is ie 36.4 Mb, hoe groot moet ie zijn ?
Ik vertrouw het niet helemaal, straks zijn er wat maps verrot ofzo.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Heb HL ge-de-installeerd en alles ff opnieuw installed...
So Fresh and So clean!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Ik heb hem net geinstalled, en werkt perfect !Op woensdag 19 september 2001 21:02 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Huh, ik heb hem nu zonder problemen geinstalled, was alleen vaag dat ie geen .exe was, dus ik moest hem renamen, maar voor de rest heb ik al een beetje gespeeld(alleen, niemand die ik ken met 1.3)
Bij mij is ie 36.4 Mb, hoe groot moet ie zijn ?
Ik vertrouw het niet helemaal, straks zijn er wat maps verrot ofzo.
D3-Monk
LOLOp woensdag 19 september 2001 21:21 schreef Rancor1984 het volgende:
Wanneer komt de FULL version voor MOD nou uit??? Ik wil niet die lamme update
Waarom staat ie dan nergens?Op woensdag 19 september 2001 21:23 schreef Kunyfyer het volgende:
Die's tegelijkertijd uitgekomen hoor...
Verwijderd
en waar vind ik dieOp woensdag 19 september 2001 21:23 schreef Kunyfyer het volgende:
Die's tegelijkertijd uitgekomen hoor...
wat ook werkt dan he ...
sommige links werken niet of overbelast
Verwijderd
maar dan wel niet de retailOp woensdag 19 september 2001 21:25 schreef Kunyfyer het volgende:
Dit -> Counter-Strike Full 1.3 Windows (105 MB) <- bedoel je toch?
moet de mod zijn
Yep.Op woensdag 19 september 2001 21:25 schreef Kunyfyer het volgende:
Dit -> Counter-Strike Full 1.3 Windows (105 MB) <- bedoel je toch?
PIII 800@804 Mhz
dat is 't ook...Op woensdag 19 september 2001 21:26 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
Yep.
Hmm, wil niet moeilijk doen, maar die download is er nog nergens, en als ie er is, doet ie het nietOp woensdag 19 september 2001 21:26 schreef Kunyfyer het volgende:
[..]
dat is 't ook...
jahOp woensdag 19 september 2001 21:27 schreef IceStorm het volgende:
Bah, El Shrimpo heeft een andere inferno dan ikke
Full? Oooh geef mij een linkje!!Op woensdag 19 september 2001 21:30 schreef magical het volgende:
jah ik heb hem eindelijk
En ik heb iig de nieuwe versieOp woensdag 19 september 2001 21:28 schreef Kunyfyer het volgende:
jah
http://www.counter-strike.deOp woensdag 19 september 2001 21:35 schreef Timboke het volgende:
kan iemand nog een vet snelle 1.0.0.8 HL FULL linkje passen? thx
http://www.gamers.nl/nieuws/9708
Kijk daar maar ff, zal vast wel wat snels tussen staan...
ftp://ftp.demon.nl/pub/demongames/Half-Life/patches/hl1108.exeOp woensdag 19 september 2001 21:35 schreef Timboke het volgende:
kan iemand nog een vet snelle 1.0.0.8 HL FULL linkje passen? thx
WEBN & chill (@IBKR)
willik ookOp woensdag 19 september 2001 21:39 schreef --BoBo-- het volgende:
Wat is het IP van onze spelende garnalen?
Verwijderd
DeadKennedy roeleert! and so dus demon.nl! woohoooOp woensdag 19 september 2001 21:40 schreef DeadKennedy het volgende:
[..]
ftp://ftp.demon.nl/pub/demongames/Half-Life/patches/hl1108.exe
Verwijderd
Jij gaat maar op strikerz wachtenOp woensdag 19 september 2001 21:42 schreef Wesley het volgende:
[..]
willik ook
Verwijderd
Lukt hier prima alleen afsluiten laat XP soms crashen.Op woensdag 19 september 2001 21:46 schreef Timboke het volgende:
Is er al iemand CS onder WinXP aan 't spelen? Ik probeerde het laatst te installeren op een andere comp met XP en toen ging 't al vet mis met het opstarten van halflife... ben benieuwd of meer mensen problemen meemaken.
XP Roeleert zeggen ze danOp woensdag 19 september 2001 21:47 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Lukt hier prima alleen afsluiten laat XP soms crashen.
Verwijderd
Dat boeit niet heheOp woensdag 19 september 2001 21:47 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Lukt hier prima alleen afsluiten laat XP soms crashen.
meen je niet!!!!!!!!!!!!Op woensdag 19 september 2001 21:56 schreef stefijn het volgende:
WAAAHHH!!! Dust 2 zit niet meer in CS!!![]()
dit is zeer FOUT
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Krijg de msg: "Overflowed"
vaag
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
kut zooi
FUCK FUCK FUCK waarom nog steeds CHEATSOp woensdag 19 september 2001 22:15 schreef B-BRAIN het volgende:
de cheats werken nog steeds heb ik al gehoort op verschillende servers
kut zooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
strikerz is SNEL!!!!!!!!!
overflowed
wtf is dat
[topic=232538/1/25]Op woensdag 19 september 2001 22:25 schreef B-BRAIN het volgende:
euhh als ik aan het spelen ben word ik er de hele tijd uitgegooid![]()
overflowed
wtf is dat
kijk daar ff
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Half-life 1.1.0.8 (full)
Counter-strike 1.1 to 1.3 HL-mod version (update)
oogjes open, snaveltjes dicht
1.3?Op woensdag 19 september 2001 22:44 schreef El_Mundo het volgende:
XP + CS = perfect hier, had eerst last van lag, maar een reboot (eerste sinds ik m'n comp. vanochtend aan deed), alles perfect.
Hoe werkt het nou? Je moet een toets indrukken om iets te zeggen...maar het ging net heel kut, was ook geen goede server. Welke server speelde jij?Op woensdag 19 september 2001 22:48 schreef _SouLmaN_ het volgende:
1 ding: 1.3 ROX! Ik lag echt helemaal dubbel toen ik voor het eerst die monden van de mannetjes zag bewegen !!!Voicecomm werkt primi!
Verwijderd
Hoe danOp woensdag 19 september 2001 22:48 schreef _SouLmaN_ het volgende:
1 ding: 1.3 ROX! Ik lag echt helemaal dubbel toen ik voor het eerst die monden van de mannetjes zag bewegen !!!Voicecomm werkt primi!
Meer headies hoewel 'logischer'.
VEEL sneller dood.
AK lijkt heel goed.. kan ook zijn omdat je gewoon sneller doodgaat
ik moet zeggen dat de gameplay echt wel verbeterd is....veel nauwkeuriger met hoeveel hp's je kwijtraakt als je geraakt wordt......
verder niks gemerkt van die nieuwe spectator mode
wel heel
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik moet mezelf corrigeren...Ik heb in eerste instantie de retail van CS13 geinstalleerd en daar zat ie niet in, evenals estate, en een kapotte survivor. Lag dus eerder aan de retail. Misschien een corrupt bestand of zo.Op woensdag 19 september 2001 21:57 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
meen je niet!!!!!!!!!!!!
dit is zeer FOUTnet zo fout als het cancelen van Arabstreets toendertijd
![]()
In de CA13full.exe zit ie nu ook bij mij dr in
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
ik heb nu momenteel in mijn bezit de halflife blue versie. Kan ik die gebruiken voor de counterstrike 1.3? En zie ik dat goed? Kun je middels voice/stem met andere communiceren?
Kan ik Blue Shift van Halflife gebruiken?
Newbie is in nood
Heb je m gekocht? Dan moet je naast Blue Shift Counter Strike 1.3 kunnen installeren (CS13full.exe) want Blue Shift draait op een stukj HL (dat je eerst moet updaten naar HL1108)Op donderdag 20 september 2001 02:00 schreef ZuzZoo het volgende:
En wat is de gelekte versie van halflife dan?
ik heb nu momenteel in mijn bezit de halflife blue versie. Kan ik die gebruiken voor de counterstrike 1.3? En zie ik dat goed? Kun je middels voice/stem met andere communiceren?
Halflife als geheel kun je natuurlijk niet downloaden
En wat bazel je trouwens over gelekte versies? Alle officiele updates zijn gewoon verkrijgbaar ...
Ehm, volledige versie van half-lifeOp donderdag 20 september 2001 02:28 schreef ZuzZoo het volgende:
ik heb nu halflife gedownload blijkt het een update te zijn. Hoe is de naam van de volledige versie van Halflife dan?
Kan ik Blue Shift van Halflife gebruiken?
Newbie is in nood
En wat kost dat nou, cs1.0 inculsief HL en HLOF (Half Life generation) kost maar 60 piekies!!
Voice werkt bij mij goed, bij controls en customize in te stellen
Alleen heb ik een probje als ik een LAN game opstart, geeft foutmelding dat ie een sprite niet kan vinden ofzo. Heeft iemand dit ook EN opgelost? En zo ja, HOE??
Thanks
1.3 roelz!!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Aardig goeie mirror, qua 2,0 mb per seconde...Op woensdag 19 september 2001 20:53 schreef Munpak het volgende:
[..]
http://games.xs4all.nl/downloads/
Iemand?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
CS is nu mooi genoeg voor mij!
HL1.108 is de laatste versie op dit moment
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net