Eindelijk tijd voor de aanschaf van een pc die het beste bij mij past. Het gaat mij om een pc en een beeldscherm. Ik heb nog een laptop erbij voor vooral Teams (camera ed).
Mijn huidige pc is “over datum”. Hij kan niet meer naar windows 11 iig 😉
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Werk. Vooral Office / Teams
- Hobby: foto’s
- Gaming: FPS (single player games) of games zoals Command & Conquer.
Ik wil het gamen weer wat oppakken, maar ik zal geen uren/dagen aan het gamen zijn. Maar ik wil wel de wat nieuwere games kunnen spelen (nu past eigenlijk niets meer).
Voor het beeldscherm: ik heb nu 27”. Erg blij mee, maar is ultrawide een goed idee? (Ook ivm werk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plm. € 750 excl. beeldscherm. Het mag meer zijn, maar dan moet het ook lang(er) mee gaan..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord. Ik heb geen game console, ik speel eigenlijk het liefst via het toetsenbord. Blue tooth geluidsboxje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grafische kaart en systeem moeten nieuwere games aankunnen.
Ga je overklokken?
Nee (geen kennis van)
Wat verwacht je van ons?
Advies op een goede set van beeldscherm en pc.
En een voorstel waar ik het kan aanschaffen.
Mijn huidige pc is “over datum”. Hij kan niet meer naar windows 11 iig 😉
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Werk. Vooral Office / Teams
- Hobby: foto’s
- Gaming: FPS (single player games) of games zoals Command & Conquer.
Ik wil het gamen weer wat oppakken, maar ik zal geen uren/dagen aan het gamen zijn. Maar ik wil wel de wat nieuwere games kunnen spelen (nu past eigenlijk niets meer).
Voor het beeldscherm: ik heb nu 27”. Erg blij mee, maar is ultrawide een goed idee? (Ook ivm werk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plm. € 750 excl. beeldscherm. Het mag meer zijn, maar dan moet het ook lang(er) mee gaan..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord. Ik heb geen game console, ik speel eigenlijk het liefst via het toetsenbord. Blue tooth geluidsboxje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grafische kaart en systeem moeten nieuwere games aankunnen.
Ga je overklokken?
Nee (geen kennis van)
Wat verwacht je van ons?
Advies op een goede set van beeldscherm en pc.
En een voorstel waar ik het kan aanschaffen.