Mijn PC is nu ongeveer een half jaar oud en draait games als Kingdom Come Deliverance 2 en Counterstrike 2 zonder problemen, maar gek genoeg bevriest hij vaak volledig als ik in een menu van zo’n spel zit. Vooral als je tijdens het gamen in een menu terechtkomt, zoals tussen de rondes door bij CS2. Het enige dat dan lijkt te helpen is volledig uit en aan zetten. De temperatuur in de kast wordt eigenlijk niet hoger dan 70 graden.
GPU: Gigabyte Radeon RX 9070 Gaming OC 16G
CPU: AMD Ryzen 7 7700
Moederbord: Gigabyte B650M D3HP AX
Voeding: Gigabyte UD750GM PG5 V2
Ik heb geprobeerd drivers te updaten en mijn visuele instellingen te downgraden (FidelityFX Super Resolution is uitgeschakeld), maar met deze hardware zou ik games zoals CS2 soepel moeten kunnen draaien. Toch blijven dezelfde problemen zich voordoen. Een paar weken geleden is de voeding geüpgraded vanwege een ander probleem, maar dit specifieke probleem is niet veranderd.
GPU: Gigabyte Radeon RX 9070 Gaming OC 16G
CPU: AMD Ryzen 7 7700
Moederbord: Gigabyte B650M D3HP AX
Voeding: Gigabyte UD750GM PG5 V2
Ik heb geprobeerd drivers te updaten en mijn visuele instellingen te downgraden (FidelityFX Super Resolution is uitgeschakeld), maar met deze hardware zou ik games zoals CS2 soepel moeten kunnen draaien. Toch blijven dezelfde problemen zich voordoen. Een paar weken geleden is de voeding geüpgraded vanwege een ander probleem, maar dit specifieke probleem is niet veranderd.