Ik heb een paar dagen Water Wetter in mijn systeem zitten. Verhouding van ong. 1:25. Het ziet er niet dik uit ofzo. Ik heb een Wave 600L/H pomp. Koste 50gld bij Praxis. Het is geen inline pomp. Na wat CS-en was mijn temp 41 graden(MBM5), terwijl mijn tressed temp maar 40graden was. (CS-en is meestal rond de 37-38graden) Ik dacht dat mijn waterblok misschien wat verschoven was...ff kijken, maar alles leek ok. Nu is het ding zowat 40 graden. Ben alleen wat video's aan het bekijken. Wat merk ik nu ineens..er komt geen water uit mijn radiator?! Ik kijken naAr Lekken, maar niks lekte en mijn resevoir had nogsteeds het normale volume. Er komt gewoon geen water meer in mijn airtrap(na radiator en boven het resevoir). Mijn waterblok voelt nu ook een beetje warm aan. Ik heb een Duron 650@866 BTW. De pomp schijnt nog wel iets te zuigen, maar niet echt veel. Het heeft in ieder geval niet genoeg kracht om het water door mijn systeem te pompen. Totale hoogte is misschien zo'n 30CM. Onder->Resevoir+pomp->30cm omhog naar waterblok->radiator->airtrap->30cm omlaag naar resevoir.
Heb je dus speciale pompen nodig voor Water Wetter? Tast WW het pompje aan wat ik heb of is het iets anders?
greets.
Heb je dus speciale pompen nodig voor Water Wetter? Tast WW het pompje aan wat ik heb of is het iets anders?
greets.