Toon posts:

Water Wetter=Pomp kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen Water Wetter in mijn systeem zitten. Verhouding van ong. 1:25. Het ziet er niet dik uit ofzo. Ik heb een Wave 600L/H pomp. Koste 50gld bij Praxis. Het is geen inline pomp. Na wat CS-en was mijn temp 41 graden(MBM5), terwijl mijn tressed temp maar 40graden was. (CS-en is meestal rond de 37-38graden) Ik dacht dat mijn waterblok misschien wat verschoven was...ff kijken, maar alles leek ok. Nu is het ding zowat 40 graden. Ben alleen wat video's aan het bekijken. Wat merk ik nu ineens..er komt geen water uit mijn radiator?! Ik kijken naAr Lekken, maar niks lekte en mijn resevoir had nogsteeds het normale volume. Er komt gewoon geen water meer in mijn airtrap(na radiator en boven het resevoir). Mijn waterblok voelt nu ook een beetje warm aan. Ik heb een Duron 650@866 BTW. De pomp schijnt nog wel iets te zuigen, maar niet echt veel. Het heeft in ieder geval niet genoeg kracht om het water door mijn systeem te pompen. Totale hoogte is misschien zo'n 30CM. Onder->Resevoir+pomp->30cm omhog naar waterblok->radiator->airtrap->30cm omlaag naar resevoir.
Heb je dus speciale pompen nodig voor Water Wetter? Tast WW het pompje aan wat ik heb of is het iets anders?

greets.

Verwijderd

Het is inderdaad mogelijk dat WW je pomp aantast, maar dan eigenlijk alleen het kunststof van je impeller en het huis.

Maak eens je pomp open, en kijk hoe 't eruitziet.

Btw: ik draai al tijden met WW en een Sicce pompje, zonder problemen.

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Hoi,

Even een ander vraagje. Op www.overclocking.be heeft user Turbokeu een post geplaats die ook zo'n zogeheten "airtrap" in zijn waterkoelingssysteem ingebouwd. Ziet er erg super uit moet ik zeggen. Heb jij ook dezelfde airtrap? Zo ja, weet jij waar ik die aan kan schaffen?

Mzzl.
:)

Apple | Marantz | B&W

Verwijderd

Topicstarter
Nee lol.
Low-budget is de mijne. Het is gewoon een SISI orange flesje :D

Verwijderd

Topicstarter
Ooh ja en ik heb de pomp net opengemaakt en het ziet er wel ok uit. Wat ik nu met een NOVA pomp merk(had een nieuwe toevallig) is dat het water na een tijdje(1min) troebel wordt?! FF wat testen brb

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 'oude' pomp in een emmer aan staan. (kraanwater). Er is wel schijmvorming op het oppervlakte?! En ik heb mijn airtrap en radiator afgesloten. Ik merk nu dat met (harde) contact met lucht het water troebel wordt. Reageert WW met lucht??

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 18:20
Op woensdag 19 september 2001 14:03 schreef massari het volgende:
Hoi,

Even een ander vraagje. Op www.overclocking.be heeft user Turbokeu een post geplaats die ook zo'n zogeheten "airtrap" in zijn waterkoelingssysteem ingebouwd. Ziet er erg super uit moet ik zeggen. Heb jij ook dezelfde airtrap? Zo ja, weet jij waar ik die aan kan schaffen?

Mzzl.
:)
is niet te koop, moet je zelf maken, je neemt een stuk transparante pvc pijp 50mm, 2 dekseltjes met rubber rand, een eheim T-stuk (eentje met 2 slangtules en schroefdraad) en klaar is klara.

kosten : pvc pijp 7,95,-. (per 50 cm) (aquaria zaak)
t stukje 5,-. (aquaria zaak)
deksels 2,95 p/s (gamma)
pvc lijm 4,95 (gamma)

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Is hier niet iets fout??

Toch niet IE laadde de pagina nie helemaal goe Sorry :)
Pagina: 1