server-base lijkt me het meest logische.
serverbase uiteraardOp woensdag 19 september 2001 13:55 schreef RaMMSTeiN het volgende:
server base? of bij de modem? of windows???
thnx
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
uiteraard zou ik toch zo snel niet zeggen.. (quicknet hèOp woensdag 19 september 2001 14:46 schreef D2k het volgende:
[..]
serverbase uiteraard
waarom wordt @home dan bij de modem pas gecapped?
ik weet zerker dat het modem is...
mijn modem zat een tijd zonder cap namelijk en had een heerlijke 10mbit lijn
daarom hebben ze dus ook docsis die is alleen modem side te regelen en server side dus niet nodig
bij com21 is het dus anders die zijn server site
daarom hebben ze dus ook docsis die is alleen modem side te regelen en server side dus niet nodig
Verwijderd
modem, maar die krijgt een signaal vanaf de server. Hij wordt ook ongeveer elk uur gecontroleerd
Jah joh, ga maar weer slapen.Op woensdag 19 september 2001 18:35 schreef Weps het volgende:
ik weet zerker dat het modem is...
De snelheid word niet gecapped bij jou thuis maar bij de serverbase.
Vergeet jouw opvatting over docsis maar snel.
Want als het zo was, dan stond er op GoT echt wel een "how to" voor kabelaars.
* bazs2000 is ook quicknet abbonee.
jij je zin
ik weet wel hoe het zit en laat het er maar bij
ik weet wel hoe het zit en laat het er maar bij
Verwijderd
Verwijderd
Hallo Meneer Rammstein (zeer gave groep trouwens)
ehh, @home wordt serverbase gacapped
maar ik hoorde laatst een verhaal van iemand die beweerd dan @home voor een deel op je modem capped. en voor een deel bij serverbase.
je hebt bij @home een upload van 16Kb/s
deze schijnt (weet het niet helemaal zeker) namelijk vanuit je modem van 32Kb/s naar 16Kb/s terug gebracht te worden. Je schijnt je modem zo te kunnen tweaken dat bij elke reset van de firmware van het modem een script wordt geladen die een bepaalde regel verwijdeert uit je firmware en je dan toegang hebt tot 32kb/s.
Verder wordt je vanuit @home serverbase gecapped.
Dus hoger als 32Kb/s kom je vanuit @home zeker niet.
Ik heb dat verhaal van die Cap tot 32Kb/s gehoord van iemand en weet dus niet of dit waar is.
Aangezien ik hier op tweakers er bijna geen posts over zie neem ik aan dat dit of niet waar is of heel moeilijk te tweaken valt.
Dus hou het maar gewoon op 16Kb/s upload.
grtz, Een Rammstein fan. die jammer genoeg niet naar het concert van Rammstein in nederland kan gaan.
maar ik hoorde laatst een verhaal van iemand die beweerd dan @home voor een deel op je modem capped. en voor een deel bij serverbase.
deze schijnt (weet het niet helemaal zeker) namelijk vanuit je modem van 32Kb/s naar 16Kb/s terug gebracht te worden. Je schijnt je modem zo te kunnen tweaken dat bij elke reset van de firmware van het modem een script wordt geladen die een bepaalde regel verwijdeert uit je firmware en je dan toegang hebt tot 32kb/s.
Ik heb dat verhaal van die Cap tot 32Kb/s gehoord van iemand en weet dus niet of dit waar is.
Aangezien ik hier op tweakers er bijna geen posts over zie neem ik aan dat dit of niet waar is of heel moeilijk te tweaken valt.
grtz, Een Rammstein fan. die jammer genoeg niet naar het concert van Rammstein in nederland kan gaan.
kan er ook niet heenOp vrijdag 21 september 2001 18:25 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Hallo Meneer Rammstein (zeer gave groep trouwens)
mensen met een "oude" modem.. wordt het nog gecapped via windows register oftewel -> hacken/cracken
Verwijderd
Heb je dat bij @home verbinding gezien ???
zover ik weet wordt een @home verbinding via het Mac-adres gecapped.
grtz, Het klederke
grtz, Het klederke
yup was wel een oude modem hoor.. dus..Op zaterdag 22 september 2001 13:52 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Heb je dat bij @home verbinding gezien ???
grtz, Het klederke
en het was ook niet hier de @home
ik heb het gezien in Noorwegen bij een vriend van me en in amerika
Pagina: 1