Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe monitor, aangezien ik alleen een kleine 24" Samsung heb staan die officieel ook nog eens van mijn werk is. Aangezien ik vaak thuis werk, heb ik een KVM waarop mijn privédesktop en werklaptop aangesloten zitten, waarmee ik dus met 1 druk op de knop de source kan verwisselen. Om weer wat extra kabels te kunnen elimineren zou ik het fijn vinden als het scherm mijn werklaptop direct kan opladen en om net als met mijn huidige KVM met 1 druk op de knop te switchen tussen werklaptop en privédesktop. Nou heb ik van een collega van de IT-helpdesk waar ik privé ook mee omga een hele mooie aanbieding voor deze doorgekregen: uitvoering: Philips E-line 346E2CUAE/00 Zwart
Volgens hem voldoet die aan al mijn eisen. Ik ben voor de aanschaf echter even in de handleiding gedoken over het Multiview-systeem en daar zie ik het volgende:
:strip_exif()/f/image/sjaUm4PmnUcG07PUc0k3DKFJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieruit leid ik af dat je niet source B stand-alone kunt gebruiken, dus als ik bijvoorbeeld na mijn werk nog even een uurtje wil gamen de werklaptop aan moet blijven? Volgens mijn collega is de omschrijving niet helemaal juist en zou bij het kopje Off moeten staat A or B, maar hij heeft zelf geen Philips in de praktijk gebruikt. Ik kan dat ook niet helemaal op internet vinden, dus de vraag is simpel: kan je dit ook gebruiken bij wijze van KVM?
Volgens hem voldoet die aan al mijn eisen. Ik ben voor de aanschaf echter even in de handleiding gedoken over het Multiview-systeem en daar zie ik het volgende:
:strip_exif()/f/image/sjaUm4PmnUcG07PUc0k3DKFJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieruit leid ik af dat je niet source B stand-alone kunt gebruiken, dus als ik bijvoorbeeld na mijn werk nog even een uurtje wil gamen de werklaptop aan moet blijven? Volgens mijn collega is de omschrijving niet helemaal juist en zou bij het kopje Off moeten staat A or B, maar hij heeft zelf geen Philips in de praktijk gebruikt. Ik kan dat ook niet helemaal op internet vinden, dus de vraag is simpel: kan je dit ook gebruiken bij wijze van KVM?