Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enkele reacties niet meer zichtbaar bij artikel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TekkenLord
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:58
Bij een artikel zijn mijn 2 reacties niet meer zichtbaar. Het gaat om artikel nieuws: Nexperia wil via open brief in contact komen met Chinees moederbedrijf

Het ging om 2 reacties op mede tweaker @bzuidgeest. Zijn initiële reactie en vervolg reactie zijn ook niet meer zichtbaar.

Is er iets technisch misgegaan? Of waren mijn reacties niet oké? Dan weet ik tenminste het voor de toekomst. Ik heb geen bericht ontvangen over verwijderde reacties.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Er zijn, op moment van schrijven, 5 reacties van jou te vinden op dat artikel, waarvan er 2 zo te zien niet zichtbaar zijn onder het artikel.

Als beide reacties als reactie op bzuidgeest waren, dan zal het eerder zijn dat zijn reactie(s) weggehaald zijn, waardoor jouw reacties ook niet meer zichtbaar zijn.

The devil is in the details.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:36

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er is daar een reactie van een irritante klonende gebruiker verwijderd. Daarmee zijn jouw reacties (en een aantal anderen, zoals die van bzuidgeest) onzichtbaar geworden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• bzuidgeest
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:23
Wat is een klonende gebruiker? Iemand die een reactie herhaalt?

Ik vraag mij af of het niet mooier zou zijn in zo een geval als jullie de reactie zouden kunnen vervangen door een placeholder, zodat de rest zichtbaar blijft. Een beetje zoals Reddit dat doet met de naam van verwijderde user accounts. Daar staat dan ineens deleted, maar de tekst blijft. Misschien de hinderlijke reactie vervangen door een deleted blok, dat laat dan de rest in stand.
Noem het een feature request.

Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bzuidgeest schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:23:
Wat is een klonende gebruiker? Iemand die een reactie herhaalt?
Dat is iemand die met meerdere accounts aan het werk gaat, bijvoorbeeld in een poging een ban te ontlopen of om de boel te lopen verzieken. Het gebruik van meerdere accounts is op Tweakers niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 29-11-2025 11:00 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum