Natuurlijk, je mag ze gewoon passen. Heb ik nog bewust nagevraagd bij zowel bol.com als Coolblue. Ik denk dat ze gewoon een setje nieuwe rubberen dopjes in de doos doen en even goed het dopje zelf bekijken/schoonmaken, maar dat wordt echt niet zo snel smerig hoor.Secsytime schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 13:30:
[...]
Kun je deze retourneren? Lijkt me bijzonder onhygiënisch..
Ik heb nog specifiek de video bekeken voor de beste fit maar ik krijg het gewoon by far niet zover in mijn oren als het zou moeten volgens Sennheiser zelf. Al diverse opties geprobeerd, ook met die vinnen maar die zwabberen maar wat los uit het oor omdat het dopje niet ver genoeg het oor in gaat. Blijkbaar zijn mijn oren gewoon te klein. Vind dat echt wel een vreemde ontwerp keuze dan, want dit zouden toch oortjes moeten zijn die in elk oor zouden moeten passen al dan niet aangevuld met grotere dopjes en vinnen. Maar voor de mensen met kleinere oren is dit gewoon een te lomp oordopje. Dat las ik al overal maarja, je weet het pas als je ze besteld hebt. Ik weet nu iig dat ik idd (relatief) kleine oren heb
[ Voor 17% gewijzigd door Juancho op 02-12-2025 13:45 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio