Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meross op rolluikschakelaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:08
Ik heb de volgende schakelaar om mijn rolluik te besturen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_cGsfNY5DQn1VWP50iqJmko7iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xa8ZQTtB2743uIJKHXlM7JEf.jpg?f=fotoalbum_large

Nu overweeg ik om daar een Meross op aan te sluiten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kK2qvMtnJOMb5fTUuilBfcxg0x8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QqZCOCBiV4joyciCbbDskZ1j.webp?f=fotoalbum_large

Gaat dit wel lukken?

Beste antwoord (via B___MAN op 29-11-2025 22:08)

• remotica
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 19:46
Ja, dat gaat wel lukken.
Die rechter bruine ader had eigenlijk zwart horen te zijn.
Maar zo te zien is een gewoon wit geaard netsnoer ergens in het midden afgetapt.

Gewoon die rechter bruine als zwart behandelen, als je rolluik omhoog gaat terwijl je op naar beneden drukt moet je ze even omwisselen :-)
(als je de klusser die na jou het huis koopt het makkelijker wil maken vervang je dat rechter stuk bruin)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• remotica
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 19:46
Ja, dat gaat wel lukken.
Die rechter bruine ader had eigenlijk zwart horen te zijn.
Maar zo te zien is een gewoon wit geaard netsnoer ergens in het midden afgetapt.

Gewoon die rechter bruine als zwart behandelen, als je rolluik omhoog gaat terwijl je op naar beneden drukt moet je ze even omwisselen :-)
(als je de klusser die na jou het huis koopt het makkelijker wil maken vervang je dat rechter stuk bruin)

• B___MAN
Bedankt voor je reply!
Wat moet ik met de blauwe draad doen?
In de huidige situatie gaat hij rechtstreeks naar het rolluik.
Op de installatie afbeelding stopt hij bij de schakelaar.

• B___MAN
Opgelost! Het zaakje werkt!