het is wat kort dag, maar ik wil toch een (gaming) pc gaan samenstellen. Als ik een goede deal kan te pakken krijgen ivm Black Friday zal dat mooi meegenomen zijn.
Ik heb er de ballen verstand van, maar in hoeverre ik het allemaal heb begrepen, kan ik het beste voor een nvidia 5070ti kaart gaan. De rest vd gear maakt voor mij niet veel uit, maar dat is meer vanwege kennisgebrek.
Mijn vraag is dus eigenlijk:
- wat is de beste build met zo'n ~2000 euro budget?
Nu had ik dit advies van een half jaartje oud gezien van @Woezik Woezik in "Eerste pc samenstellen met 5070 Ti - Advies nodig"
/f/image/6L7rGm6OkxA8a3thQ1uMlqJC.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of dat nog steeds van toepassing is of dat er momenteel wellicht een betere optie is. Maar daarvoor vraag ik graag jullie tips
Alvast erg bedankt!
Ik heb er de ballen verstand van, maar in hoeverre ik het allemaal heb begrepen, kan ik het beste voor een nvidia 5070ti kaart gaan. De rest vd gear maakt voor mij niet veel uit, maar dat is meer vanwege kennisgebrek.
Mijn vraag is dus eigenlijk:
- wat is de beste build met zo'n ~2000 euro budget?
Nu had ik dit advies van een half jaartje oud gezien van @Woezik Woezik in "Eerste pc samenstellen met 5070 Ti - Advies nodig"
/f/image/6L7rGm6OkxA8a3thQ1uMlqJC.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of dat nog steeds van toepassing is of dat er momenteel wellicht een betere optie is. Maar daarvoor vraag ik graag jullie tips
Alvast erg bedankt!