Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met Outlook account en app.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-11 14:31
Mijn vraag
Goedemiddag,

sinds deze morgen ergens rond 10u werkt het outlook account (@hotmail.com) van mijn vrouw niet meer. als ik het account terug wil toevoegen krijg ik gewoon een foutmelding dat het niet lukt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook app voor iOS en office 365 op pc.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
mijn vrouw heeft op haar iphone de outlook app, en de apple mail app.

1:Ik heb het account op de outlook app verwijdert, maar nu wil hij het account niet meer opnieuw toevoegen. Met mijn outlook account werkt het wel
2: outlook app verwijdert en opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat
3: als ik op de website van outlook inlog, werkte het wel.
4: ik heb toen het wachtwoord gewijzigd, hiervan ook een mail gekregen, maar lukt nog steeds niet (de app vraagt ook geen wachtwoord, hij wil automatisch inloggen)
5: probleem is nu met het wijzigen van het wachtwoord dat ik nu op de outlook website ook niet meer kan inloggen, ook al kreeg ik een verificatie mail op beide accounts dat het wachtwoord gewijzigd is (mijn email account is het backup account moesten we het wachtwoord kwijt zijn)

dus nu werkt de website outlook.com, de apple mail app, en de outlook app niet meer op de ipad en vrouw haar iphone. de outlook.com website werkt enkel op de pc als ik wil inloggen met windows hello pincode. dus niet als ik het wachtwoord gebruik, ook niet oude wachtwoorden

Beide email accounts werken wel nog op de office 365 app (outlook app) op mijn pc. Toen ik het wachtwoord wijzigde en de outlook pc app opstarte kreeg ik een schermpje dat het gewijzigd was en opnieuw moest inloggen, maar dit heb ik met de pincode van windows hello gedaan, en dit werkt dus gewoon.

wat ik ook zie op outlook.com website op de pc dat haar inlog foto eigenlijk mijn account foto is.

Mvg

Bart

Alle reacties

• Rietveldusa
ok de apple mail heb ik terug werkend gekregen op iphone en ipad, door ipv wachtwoord (wat zogenaamd verkeerd zou zijn), via 1malige code te gebruiken die naar mijn eigen email gestuurd wordt.

als ik dit echter probeer via de outlook app geef ik de code in die ik toegezonden kreeg, en krijg ik gewoon een foutmelding. Kan niet aanmelden, er is een onverwachte fout opgetreden.

ook microsoft account van mijn vrouw gecontroleerd en bij beveiliging kan ik duidelijk zien dat het wachtwoord gewijzigd is. maar waarom het dan niet werkt heb ik het raden naar.

[ Voor 40% gewijzigd door Rietveldusa op 28-11-2025 15:31 ]

• Rietveldusa
niemand?

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:59

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Een beetje vaag verhaal.

Dat jouw foto bij haar verscheen in Outlook lijkt op het vermengen van de Outlook sessies in dezelfde browser. Probeer eens een andere browser en wijzig het wachtwoord.

Make music, not war