Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb dit jaar 3 maatregelen getroffen en het is tijd de subsidie aan te vragen.

1 van de maatregelen is isoleren met glaswol van schuin dak. Nu kom ik erachter dat het klusbedrijf daar glaswol bedoeld voor gevels voor heeft gebruikt. Althans, de meldcode kan ik dus niet onder het item dakisolatie ingeven, en op de ISDE pagina zie ik idd staan 'gevelisolatie'. Nou lijkt mij glaswol=glaswol, dus functioneel geen verschil. Maar hoe voer ik dit nu in? Toch onder kopje gevel en hopen dat ze dat snappen/geaccepteerd wordt?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Alle reacties

• Snaba
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Een meldcode staat voor het product EN type maatregel. Google naar ISDE meldcodelijst. Dan kom je op een website waar je de filters in kan voeren zoals het product en type maatregel. Dan zie je daarna een aantal meldcodes. Kies degene die overeenkomt met jullie maatregel.

• Brent
  • Nu online
Ja, dat heb ik gedaan. Het issue is dat ik een product met meldcode heb die niet geldig is voor dakisolatie, aldus het formulier waar je de subsidie aanvraagt.

OK, toch maar even gebeld. Oplossing is Overige kiezen en daar dan even uitleggen. Ingestuurd!

[ Voor 26% gewijzigd door Brent op 28-11-2025 11:49 ]

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:58
Staat er niet gewoon een foute meldcode op je factuur en moet je dus even contact opnemen met het bedrijf dat de klus heeft uitgevoerd?

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

• Brent
  • Nu online
jvanderkroon schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:58:
Staat er niet gewoon een foute meldcode op je factuur en moet je dus even contact opnemen met het bedrijf dat de klus heeft uitgevoerd?
Nee, klopt als een bus, heb een foto van het label van het spul. Om de een of andere reden onderscheid de overheid glaswol op dit punt. Maar het materiaal zelf weet daar natuurlijk niets van. En de installateur ook niet zo te zien.