Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Deurbel + scherm voor ouderen

Pagina: 1
Acties:

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:32
Vanwege de recente waarschuwingen van nep agenten aan de deur willen mijn ouders een deurbel die voldoet aan de volgende eisen:

Bel...
Scherm aan de binnenkant van de deur + mogelijkheid tot communiceren.
Mogelijkheid om beeld op afstand via telefoon te bekijken
Een beetje gebruiksvriendelijk voor ouderen.
Zo goedkoop mogelijk

Ik kwam op een website een deal tegen van eufy e340 deurbel + chime en e10 beeldscherm voor €260. Dit lijkt te voldoen? maar een beetje prijzig.

Nu zijn ze zelf op zoek naar Ali Express camera's maar ben zelf niet zo happig op data versturen naar China en de ondersteuning naar x jaar.

Nu zie ik dat eufy ook een chinees merk is 😅...

Hebben jullie advies voor betaalbare oplossingen waardoor mijn ouders zich wat "veiliger" voelen?

Had ook gedacht aan het ophangen van een tablet permanent maar is toch ook wel prijzig en daarbij lees ik verhalen dat apps toch wel crashen als je ze 24/7 aan laat staan.

Switch bot voor 100 euro op amazon. Ziet er ook ok uit voor dit geld.
https://amzn.eu/d/fo5JKsf

[ Voor 4% gewijzigd door michaeltb op 28-11-2025 10:02 ]

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:00
michaeltb schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:36:
[...] maar ben zelf niet zo happig op data versturen naar China en de ondersteuning naar x jaar.
[...]

Switch bot voor 100 euro op amazon. Ziet er ook ok uit voor dit geld.
https://amzn.eu/d/fo5JKsf
Waar denk je dat Switchbot vandaan komt? ;)

Als je geen connecties wil met Chinese servers wil opzetten zal je dieper in de buidel moeten tasten.

Spel en typfouten voorbehouden

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dus het moet eigenlijk alles kunnen en mag niets kosten :P Nog los van het realiteitsgehalte daarvan, vraag ik me af welk probleem de deurbel moet oplossen. Willen ze de deur niet meer open doen? Of willen ze bewijs voor als ze erin getrapt zijn? Of denken ze nep-agenten niet stoppen als je een videodeurbel hebt? Wat inzicht in de precieze wensen kan leiden tot een gerichter advies.

Persoonlijk vind ik de eufy een koopje: 260 euro voor bel, gong, scherm én connected app. Wil je goedkoper, dan kun je eisen schrappen (connected, bijvoorbeeld) en bijvoorbeeld klaar zijn met een bouwmarkt-setje voor nog niet de helft. Laat de Ali-meuk links liggen; bij deze unit lees ik bijvoorbeeld reviews over doorbrandende zekeringen en ontploffende ontvangers. De meuk die in Europa niet over de toonbank te verkrijgen is, maakt je huis bepaald niet veiliger :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.