Ik wil een Philips Hue Infuse M in mijn thuiskantoortje gaan gebruiken. Het is de eerste en voorlopig enige Hue-lamp die ik ga gebruiken. Nu moet ik die natuurlijk bedienen en momenteel bedien ik de lamp gewoon met een hele oude schakelaar:
:strip_exif()/f/image/56rVpx0tLS71dPuvSdSlpSd3.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe kan ik dit nu het beste oplossen?
Ik lees dat ik een Hue Dimmer Switch zou moeten gebruiken, en dan mijn traditionele schakelaar altijd aan moet laten staan. Maar er zou ook een Tap Dial Switch zijn en een Wandschakelaarmodule.
Het liefst zou ik mijn huidige "schakelaar en stopcontact" plaatje vervangen, maar is dat mogelijk of moet ik dat laten zitten, de lamp op aan zetten en daarna altijd een van de 2 hue dimmers gebruiken?
:strip_exif()/f/image/56rVpx0tLS71dPuvSdSlpSd3.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe kan ik dit nu het beste oplossen?
Ik lees dat ik een Hue Dimmer Switch zou moeten gebruiken, en dan mijn traditionele schakelaar altijd aan moet laten staan. Maar er zou ook een Tap Dial Switch zijn en een Wandschakelaarmodule.
Het liefst zou ik mijn huidige "schakelaar en stopcontact" plaatje vervangen, maar is dat mogelijk of moet ik dat laten zitten, de lamp op aan zetten en daarna altijd een van de 2 hue dimmers gebruiken?