Hallo,
Ik ben op zoek naar advies, graag wil ik een nieuwe gaming laptop uit kiezen.
Helaas is er op dit moment geen plek voor een desktop, dus zal ik het voorlopig bij een laptop moeten houden.
Incidenteel gaat de laptop mee op reis, niet vaak.
de games die ik op dit moment speel zijn o.a.
Genshin Impact, Honkai star rail, Zenless zone zero, Wuthering Waves, Where winds meet.
En kijk uit naar toekomstige games als Ananta, Silver palace en Varsapura.
Verder zit ik veel online en ben af en toe bezig met website building
De volgende drie vallen binnen mijn budget en voldoen redelijk aan mijn eisen, toch wil ik het het beste voor mijn geld en kom ik er nog niet over uit welke laptop het moet worden.
Het gaat om deze drie:
*Lenovo LOQ 15 IRX10
- Core i7 13700HX
- 24 GB,
- 1 TB,
- RTX 5070
-144 hz
* Asus TUF Gaming A16 FA608UM-RV017W
- AMD Ryzen 7 260
- 16 GB
- 1 TB
- RTX 5060'
-165 hz
* Lenovo Legion 5 15IRX10
- wqxga,
- Intel Core i7 14700HX
- 32 GB
- 1 TB,
- RTX 5060.
-165 hz
Wat zou de beste optie kunnen zijn? Ik ben op zoek naar een toekomstbestendige laptop, wat betekent dat hij behoorlijk stevig gebouwd moet zijn en toekomstige games nog steeds soepel moet kunnen draaien als de laptop ouder wordt.
Alle laptops vallen in de prijsklasse van 1299-1349 euro, wat ongeveer binnen mijn budget valt.
Ik ben op zoek naar advies, graag wil ik een nieuwe gaming laptop uit kiezen.
Helaas is er op dit moment geen plek voor een desktop, dus zal ik het voorlopig bij een laptop moeten houden.
Incidenteel gaat de laptop mee op reis, niet vaak.
de games die ik op dit moment speel zijn o.a.
Genshin Impact, Honkai star rail, Zenless zone zero, Wuthering Waves, Where winds meet.
En kijk uit naar toekomstige games als Ananta, Silver palace en Varsapura.
Verder zit ik veel online en ben af en toe bezig met website building
De volgende drie vallen binnen mijn budget en voldoen redelijk aan mijn eisen, toch wil ik het het beste voor mijn geld en kom ik er nog niet over uit welke laptop het moet worden.
Het gaat om deze drie:
*Lenovo LOQ 15 IRX10
- Core i7 13700HX
- 24 GB,
- 1 TB,
- RTX 5070
-144 hz
* Asus TUF Gaming A16 FA608UM-RV017W
- AMD Ryzen 7 260
- 16 GB
- 1 TB
- RTX 5060'
-165 hz
* Lenovo Legion 5 15IRX10
- wqxga,
- Intel Core i7 14700HX
- 32 GB
- 1 TB,
- RTX 5060.
-165 hz
Wat zou de beste optie kunnen zijn? Ik ben op zoek naar een toekomstbestendige laptop, wat betekent dat hij behoorlijk stevig gebouwd moet zijn en toekomstige games nog steeds soepel moet kunnen draaien als de laptop ouder wordt.
Alle laptops vallen in de prijsklasse van 1299-1349 euro, wat ongeveer binnen mijn budget valt.
[ Voor 19% gewijzigd door Myrthe Scholte op 28-11-2025 01:06 ]