Struinend over het internet geeft iedereen aan dat er folie nodig is aan de binnenkant. Nu kon ik 2 maanden geleden nog veel voorbeelden vinden van HSB met PIR aan de buitenzijde, maar deze week lukt me dat niet.
Als ik het advies van Ubakus volg, dan is er geen folie nodig, zie onderstaand:
/f/image/2nTjmG8HAMjNfOnufLMruqkR.png?f=fotoalbum_large)
Dampremmende folie heeft een slechte invloed op de droogreserve, dus was ik op zoek naar klimaatfolie in Ubakus (en geen idee wat de naam van klimaatfolie in Ubakus is). Als ik de folie weg laat, krijg ik bovenstaand resultaat.
De PIR muur staat al, afgetapet met aluminium tape en grote kieren hebben een klodder pur gekregen. Het geheel was net niet 100% luchtdicht, maar we proberen er zo dicht mogelijk bij te komen.
Wat is jullie mening? Kan de folie wegblijven?
Wat is de naam van klimaatfolie in Ubakus?
Als ik het advies van Ubakus volg, dan is er geen folie nodig, zie onderstaand:
/f/image/2nTjmG8HAMjNfOnufLMruqkR.png?f=fotoalbum_large)
Dampremmende folie heeft een slechte invloed op de droogreserve, dus was ik op zoek naar klimaatfolie in Ubakus (en geen idee wat de naam van klimaatfolie in Ubakus is). Als ik de folie weg laat, krijg ik bovenstaand resultaat.
De PIR muur staat al, afgetapet met aluminium tape en grote kieren hebben een klodder pur gekregen. Het geheel was net niet 100% luchtdicht, maar we proberen er zo dicht mogelijk bij te komen.
Wat is jullie mening? Kan de folie wegblijven?
Wat is de naam van klimaatfolie in Ubakus?