Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox beveiligingssandsbox melding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pieter155
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:40
Sinds een week krijg ik onderstaande melding in Firefox 145.0.2 64-bits (net onder de favorietenbalk).

Heb alle add-ons uitgeschakeld, geschiedenis gewist en via about:config het sandboxlevel security op 0 gezet. Dit heeft geen soelaas geboden.

Heb deze melding nog niet eerder gezien en kom hem verder op het internet niet tegen.
Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

Laatste optie is een verse installatie te doen van Firefox.

Melding in tekst:
'De beveiligingssandbox is uitgeschakeld. Uw configuratie wordt niet ondersteund en is minder veilig.'

Screenshot:
https://www.dropbox.com/s...0zz4aebk08fs7q3e9j7l&dl=0

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die zag ik ook eens. Ga naar about:config, accepteer de eventuele waarschuwing en zoek naar 'sandbox'. Er zal een item met de term 'level' zijn die hoogstwaarschijnlijk op '0' staat. Met helemaal rechts een pijl als 'undo'. Klik hierop, de waarde zal dan naar '6' gaan (bij mij iig). Dit is de waarde die het standaard zou hebben.

Ik weet ook niet waarom of wat het daar op heeft gezet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even hier, dat is wel zo handig voor de toekomst van dit topic.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fHjLhjPRE_n1R3Gb0aIaf1ILcPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izQyFLnVNkZOpyGfSbFqtE4z.jpg?f=fotoalbum_large

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Pieter155
Bedankt voor jullie respons. Ga het vanavond even proberen!

• Pieter155
Net even gekeken.

sandbox.content.level stond op 0 en nu weer op 8; geen verbetering. Deze parameter had ik zelf al geprobeerd te verhogen of te verlagen.

sandbox.socket.process.level als sandbox.windows.log.stacktracedepth staan op 0 en spring na aanpassen weer terug op 0.

Ook diverse andere parameters terug naar default gezet in about:config en firefox+windows gereboot. De balk blijft steeds zichtbaar helaas. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die eerste die je noemt, security.sandbox.content.level zou standaard op 6 moeten staan. Als je 'm zelf op 8 zet, is dat wellicht een ongeldige waarde en staat het alsnog uit. Bij mij stond er een 'undo' knop naast wat 'm op 6 zette.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1