Epson XP-445 print lege pagina's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Delightz
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 01-12 13:35
Sinds mijn verhuizing print mijn Epson alleen maar lege pagina's. Er is niets veranderd. Ik heb dezelfde pc en (ziggo) modem. Op de printer staat dat de wifi verbinding uitstekend is. Ik heb de zwarte cartridge vervangen, twee van de kleurcartridges zijn bijna leeg, maar het lijkt me sterk dat er dan helemaal niets zichtbaar is. Printerkop en spuitmond heb ik meermalen gereinigd, printer verwijderd en weer toegevoegd. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Alle reacties

• kwibox
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:39
Heeft de printer lang stilgestaan? Inkjets staan er om bekent dat ze bij niet regelmatig gebruik verstopt raken, zoals je zelf ook al bedacht hebt. Sommige merken hebben daarvoor de spuitmondjes in de cardrige gestopt omdat wat makkelijker op te lossen, maar bij de meeste epsons zitten ze volgens mij los van de cardridge.

Waarmee heb je de printkop schoongemaakt?

Als met isopropyl alcohol goed schoonmaken (lees: weken) en daarna het "printkopschoonmaakprogramma" draaien van de printer (beide zullen meerdere keren nodig zijn) geen soelaas bied, zul je helaas een nieuwe printkop moeten kopen vrees ik...

[ Voor 18% gewijzigd door kwibox op 27-11-2025 18:48 ]

• Delightz
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 01-12 13:35
Dit zou best eens de oorzaak kunnen zijn. Ik gebruik de printer de laatste tijd weinig. Laatste keer was de print al wazig en niet scherp. Ik probeer nu de printkop via de printer zelf te reinigen (meerdere keren). Bedoel je het reinigen van de spuitmondjes met een slangetje?

[ Voor 13% gewijzigd door Delightz op 28-11-2025 16:28 ]