Toon posts:

Chello Migratiesysteem Inloggen NO I-Net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien hebben jullie er ook last van gehad maar chello had zijn leden een meeltje gestuurd. Waarin het vertelde dat het een new klanten migratiesysteem zou invoeren.
Dit gelde voor alle mensen met een terryon modem. En de mensen in Friesland en OVerijssel.

Hier zou je verder niks van merken. Maar er stond ook bij dat sommige mensen dit moesten doen. Door dit systeem zou je eerst even een intern ip kijrgen 10.*.*.* van dhcp. En dan zou je als je internet opging aleen een pagina van chello zien. Daar moest je je dan vervolgens inloggen met je username en paswoord. En dan wat gegevens opgeven (serienummer modem, locatiecode) dan moet je rebooten en je modem reseten en dan zou hij het weer doen.

Alleen nu heb ik een probleem ik kan niet inloggen dan krijg ik fout null wat moet ik nu dan doen ?

Kheb nu al een week geen internet meer en de helpdesk zegt dat het verholpen zou worden :(

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Zouden alle Chello abbonees in Friesland hier mee te maken krijgen of alleen diegenen met een Terayon modem? Ik heb namelijk een Com21 (vast ip-adres e.d.) en ik heb sinds een paar uren ook geen verbinding meer :( Ik zit nu op mijn werk dus kan hier nog wel komen, maar ik merkte dat mijn webserver niet meer bereikbaar is, net zoals die van een vriend van mij die in hetzelfde dorp woont (heeft ook een Com21). Zou het een storing zijn of het nieuwe migratiesysteem?

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 19:11
Ik woon ook in Fryslan en ik heb een Terayon modem en die ligt er ook wel eens uit, je moet, bij mij dan, gewoon ff je modem resetten en dan doet het zaakje het weer, hier wel in iedergeval ;)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:58

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Op woensdag 19 september 2001 13:37 schreef supermel_nl het volgende:
moet je dat zelf doen :? :?

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Ik heb mijn lo/pw van mijn chello mail kwijt dus die mail heb ik ook niet maar hier in Veldhoven kan ik al een uur niet meer msnnen en heel moeilijk icqen. Ook niet alle sites werken zoals en.nl