Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Star Citizen haalt 900 miljoen dollar op via crowdfunding

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Artikel: nieuws: Star Citizen haalt 900 miljoen dollar op via crowdfunding
Auteur: @AverageNL

Wat is de nieuwswaarde hiervan? Het moge intussen wel duidelijk zijn dat deze game niet snel uit alfa status zal komen, mensen blijven investeren in deze game en de crowdfunding actie zal niet snel gaan stoppen, getuige het feit dat het al ruim 10 jaar loopt. Anders dan dat het nu X bedrag heeft opgehaald elke X maanden is niet echt noemenswaardig nieuws meer voor mij en velen met mij. Over de ontwikkeling kun je ook vele vraagtekens neerzetten, vele stretchgoals zijn vertraagd, terwijl er geld genoeg is intussen.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 27-11-2025 16:53 ]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

Artikel: nieuws: Star Citizen haalt 900 miljoen dollar op via crowdfunding

Wat kleine aanpassingen/nuanceringen :)
De game heeft inmiddels ruim 6 miljoen verschillende donateurs.
Ik zou zeggen dat er al (meer dan) 6 miljoen keer is gedoneerd. Want er zijn genoeg mensen die meerdere accounts hebben (ik ben er een van) en dus wel als meerdere donaties tellen, maar niet als meerdere donateurs.
Spelers die doneren krijgen daar in-game ruimteschepen voor terug.
Ik zou zeggen "krijgen daar in-game items, zoals ruimteschepen voor terug." Je kan namelijk ook subscriber worden waarmee je wel geld richting het project geeft, maar er geen schepen voor terug krijgt. Je krijgt wel andere ingame items voor terug.