Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik wil een beter modem gebruiken in plaats van ziggo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hulu58
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-11 16:47
Mijn vraag
...Hallo , ik wil een beter modem gaan kopen in plaats van het standaard Ziggo modem ( Sagemcom )
Prijsrange maximaal € 150 ,-
Wat is een betere optie dan dit Ziggo modem ( of kan ik er beter af blijven ) .
Ik ervaar dat standaard internet gebruik net gaat ( 125 mbs down en 30 up ) maar mijn laptop blijft regelmatig hangen of hapert . Het streamen via mijn tv is een aaneenschakeling van haperen en soms wel een minuut wachten tot ik weer beeld krijg .
Ik heb Ziggo hier al op aangesproken en zij stuurden een wifi versterker , maar daar heb ik niets aan .
Zowel laptop als pc en tv zijn verbonden met het modem via een LAN kabel ( een goede ) .
Kunt u mij helpen ?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat is de reden dat je laptop hapert? Welk probleem probeer je op te lossen? Enige andere aftermarket modem wat ik ken voor een docsis verbinding als Ziggo is de FritzBox 6690: https://fritz.com/nl-nl/p...z-box-6690-cable-20002995

Zou je niet beter kunnen kijken of er niet een bottleneck in je LAN zit ergens? Of dat er andere problemen zijn met je laptop? Als modem is er weinig mis met de Ziggo meuk doorgaans. Voor wifi kun je er wel wat van zeggen. Maar als je CCA kabels hebt en een of andere jaren '90 netwerkswitch die 10mbit switched, terwijl je 8k HDR video op een of andere Intel integrated graphics laptop probeert te streamen ga je er niet veel nut van hebben..