marktplaats berichten.

Pagina: 1
Acties:
  • 835 views

• daantje83
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-11 19:48
ik hoop dat ik het in het goede topic geplaats heb.
wist ook niet waar ik het anders kwijt kon.

ik doe heel veel op marktplaats maar de achtergrond van mijn berichten is van de eene op de andere dag zwart geworden.
wat erg vervelend is want nu zie ik bijna niet of de vinkjes blauw zijn of niet..
ligt die aan marktplaats of browser settings kan ik dit wijzigen?

• mortal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:56
Heb je al een andere browser geprobeerd?

• daantje83
ja ik heb twee browsers
duck duck go en firefox.
alleen duck duck go heeft dat probleem de andere niet.
ik heb ook twee marktplaats acc s. 1tje voor zooi en oud ijzer.
en 1 voor dure dingen. dus wou dat graag gescheiden houden.

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:14
Dit heb ik ook. Het komt doordat ik het thema van m'n browser in dark-mode heb staan. Wissel ik naar light, is de achtergrond weer wit.

Marktplaats heeft de dark-mode (nog) maar deels geïmplementeerd lijkt het.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
daantje83 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:19:
Ja, ik heb twee browsers getest. Duck Duck Go en Firefox. Alleen met Duck Duck Go heb ik dat probleem, met Firefox niet.
Dan heb je het over de mobiele browsers op Android, neem ik aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 27-11-2025 15:27 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• daantje83
het is opgelost ik heb het van dark mode naar wit gekregen het is nu wel HEEL wit maar weer leesbaar bedankt !

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
daantje83 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:27:
Het is opgelost. Ik heb het van dark mode naar wit gezet. Het is nu wel erg wit, maar weer goed leesbaar. Bedankt.
Wat heb je dan precies in light mode gezet? Zodat de volgende die dit zoekt wellicht ook wat aan jouw tip heeft. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• daantje83
het probleem was op mijn pc.
ik ben naar instellingen gegaan
dan
weergave en taal.
en dan vind je boven aan thema.
het veranderd meteen je hoeft ook niks op te slaan.
je kunt schijnbaar ook nog thema s downloaden en toevoegen als je helemaal gek wil doen

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37

mphilipp

Romanes eunt domus

Vreselijk irritant van Marktplaats! Alleen de berichten en je kunt het niet eens uitzetten. Een hele lelijke implementatie en de enige manier om er vanaf te komen is dus om ALLES maar weer op light mode te zetten. Wat een prutsers!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• davince72
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 10:07
Marktplaats is echt op zijn retour. Dit is een implementatie van stel prutsers die blijknaar ook niet even de boel testen voordat het live gaat. En nergens in je instellingen kun je het aanpassen.

en het is nu inmiddels gefixed! ;-0

• Markus88
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-11 20:57
davince72 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:26:
en het is nu inmiddels gefixed! ;-0
Is dat zo? Ik heb nog steeds een hele lelijke donkere modus voor mijn berichten, terwijl al het andere gewoon wit is. Weet iemand of marktplaats dit gaat fixen, of is dit nu gewoon hoe het blijft? -_____- :-(

• davince72
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 10:07
Sorry ik keek in verkeerde (oude) tab en de refresh kwam uit cache ;-)
Vandaar dat ik weet hier kwam....waardeloos dus.

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Marktplaats is hard op zijn retour aan het gaan, ze worden de speurders.nl of 2ehands.nl van anno nu. Links en rechts worden ze ingehaald door Vinted en co.

Marktplaats geeft voorrang aan handelaren en marktpartijen, waardoor echte tweedehands producten (en niet refurbished of dropship troep) onvindbaar worden.

Heeft op zich nog wel lang geduurd nadat ze waren overgenomen door Adevinta (die 8 mld moet toch terug verdient worden)

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:41

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Algemene Zaken is niet dit soort vragen bedoeld, dus dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.