Ik heb bij Online.nl een glasvezelabonnement afgesloten nadat ik een huis gekocht heb waar ze altijd Ziggo als provider hebben gehad en ik ook daarna weer gebruik heb gemaakt van Ziggo. Volgens online.nl is op mijn adres een glasvezelaansluiting en zal KPN als netwerkeigenaar de glasvezel op je adres klaar maken voor gebruik. Echter ik zie nergens wat maar op een glasvezel aansluiting lijkt, niet in de meterkast en niet in de woonkamer. KPN wel opgebeld en volgens hen moet er wel degelijk een aansluiting liggen?
Vraag als het mogelijk enkel voor de woning ligt en de oude eigenaren (waarvan ik geen gegevens meer heb) ze destijds hebben geweigerd wat dan? Moet ik dan voor de kosten opdraaien om alsnog binnen het huis een aansluitpunt te laten leggen terwijl men heeft aangegeven dat er wel degelijk glasvezel ligt.
Vraag als het mogelijk enkel voor de woning ligt en de oude eigenaren (waarvan ik geen gegevens meer heb) ze destijds hebben geweigerd wat dan? Moet ik dan voor de kosten opdraaien om alsnog binnen het huis een aansluitpunt te laten leggen terwijl men heeft aangegeven dat er wel degelijk glasvezel ligt.