Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Soundbar advice voor livingroom

Pagina: 1
Acties:

• bramv101
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:03
Allen,

In de cinema kamer staat alle ondertussen op punt, echter in de livingroom is de vrouw baas en als resultaat mag er maximum een soundbar komen (zonder satelieten of sub).

Dit is een domein waar ik normaal liever van weg blijf en heb er als gevolg ook weinig kennis van.

Wat is nu een soundbar waar toch niet iets degelijks (degelijk is relatief tov de televisie) van geluid uitkomt, met de nodige hmdi inputs en e-arc. Budget maakt niet zoveel uit zolang het prijs kwaliteit maar goed aanvoelt.
(ik begrijp dat goed aanvoelen hier zeer relatief is, gezien ik een 9.2.4 surround set gewend ben)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@bramv101 Voor aankoopadvies is er Beeld en geluid koopadvies waar je vraag beter tot zijn recht komt. Ik verplaats hem daarnaartoe.

We verwachten van iedereen op het forum een stukje eigen inzet. Dat betekent o.a. zelf voorwerk doen en je inlezen + vertellen wat je al gevonden hebt en welke vragen je daar nog over hebt. Hoe uitgebreider je dat doet, hoe beter de antwoorden zullen zijn.

Daarom hebben we dit format om je daarbij te helpen:
Vul deze zo goed mogelijk in en voeg die toe aan je startpost (door op 'wijzig' bovenaan je bericht te klikken)
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Om je op weg te helpen, lees dit eens:
Jorgen in "Keuze tussen receivers" Het richt zich weliswaar op receivers, maar je kunt het voor iedere audio-hub gebruiken, dus ook voor je soundbar. Een soundbar kies je (zoals nu bij jou ook aan de hand is) voor de kleinere (en voor sommige mensen meer acceptabele) formfactor. Je levert wel flink in op geluid bij zowel muziek én surround. Dat is inherent aan het product, ongeacht de prijs.

Als je huidige bericht blijft zoals het is, zal ik het topic moeten sluiten. Vul je echter z.s.m. alles zo goed mogelijk in, waardoor je medeforumgebruikers houvast hebben, dan kan het topic open blijven en krijg jij zo goed mogelijk passend advies.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:01

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
En... verzorg je bijdrage taalkundig; je strooit met zo veel Engelse woorden dat de voertaal in het geding is.