Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• HendrikJD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:15
Mijn vraag
Ik heb een aantal stopcontacten, vele schakelaars en het nodige andere spul van klik-aanklik-uit. Hieronder een ICS-2000 die eigenlijk naar tevredenheid werkt. Alleen, sinds een aantal maanden hoor ik dat er een of andere actie wordt ondernomen door de ICS-2000 om de ongeveer 1 minuut. Het is het geluid dat ik ook hoor wanneer er een schakelaar of lamp wordt ge(de)activeert. Ik heb overal al gekeken in de app maar zie nergens een regel staan die deze trigger zou moeten veroorzaken. Wie herkent dit en weet wat de oorzaak is. En belangrijker, hoe je dit irritante geluidje stop zet. Nogmaals, niets wordt geactiveerd. En ik weet ook niet hoe dit erin is gekomen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
KAKU stopcontacten, lampen, zonnescherm schakelaar, screen bediening, ICS-2000 basisstation en de app van KAKU

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle instellingen, voorzover ik dat kan overzien, nagekeken. Ik heb een aantal regels aangemaakt maar hierin wordt geen actie om de minuut ondernomen. Gezocht op dit 'fenomeen' op internet. Het geluid is niet afkomstig van andere apparaten. Dit heb ik uitgesloten door de elektra daarvan te onderbreken.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:55
heb je het al kunnen herleiden tot 1 specifieke schakelaar?
Dan zou ik die een factory reset geven en opnieuw koppelen.

• HendrikJD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:15
Een factory reset zou me dagen kosten om alles weer op orde te krijgen. Maar als niets helpt is dat wellicht de enige oplossing. Hoop toch nog stil dat iemand dit herkent.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:24

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@99ruud99 suggereert niet dat je je complete systeem reset, maar alleen het schakelaartje dat je hoort klikken :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX