Beste Tweakers.
Via deze weg hoop ik wat advies te krijgen. Ik heb totaal geen verstand van vloerverwarming.
In October 2024 heb in de sleutels van mijn nieuwbouw woning gekregen. In november is mijn aannemer aan de slag gegaan.
In December waren ze aan het stucen, en de vloerverwarming was op 28 graden op de tweede derde verdieping.
Lang verhaal kort, uiteindelijk pas afgelopen september kunnen verhuizen in de woning (de aannemer is nog steeds niet klaar).
Nu is het koud en heb ik gisteren de verwarming knop van koud naar warm gezet.
De begane en eerste verdieping worden warm. De tweede en derde niet.
...
Ik heb gekeken wat her verschil was tussen alle 4 vloerverwarming verdelers. Bij de tweede en derde is de flow op 0. Ook de druk is lager op de derde.
Ik hoor geen rare lucht geluiden en hierom heb ik ontluchten niet gedaan.
Ik wil morgen een melden plaatsen bij de project ontwikkelaar, maar de vloerverwarming heeft wel gewerkt en nu opeens niet.
Wat zou ik zelf nog kunnen doen?:strip_exif()/f/image/U9JGPgPiJEQ7g5nDhnKmnqDp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DJY3Ecd12TFzdD1E98L0hlfu.jpg?f=fotoalbum_large)
Via deze weg hoop ik wat advies te krijgen. Ik heb totaal geen verstand van vloerverwarming.
In October 2024 heb in de sleutels van mijn nieuwbouw woning gekregen. In november is mijn aannemer aan de slag gegaan.
In December waren ze aan het stucen, en de vloerverwarming was op 28 graden op de tweede derde verdieping.
Lang verhaal kort, uiteindelijk pas afgelopen september kunnen verhuizen in de woning (de aannemer is nog steeds niet klaar).
Nu is het koud en heb ik gisteren de verwarming knop van koud naar warm gezet.
De begane en eerste verdieping worden warm. De tweede en derde niet.
...
Ik heb gekeken wat her verschil was tussen alle 4 vloerverwarming verdelers. Bij de tweede en derde is de flow op 0. Ook de druk is lager op de derde.
Ik hoor geen rare lucht geluiden en hierom heb ik ontluchten niet gedaan.
Ik wil morgen een melden plaatsen bij de project ontwikkelaar, maar de vloerverwarming heeft wel gewerkt en nu opeens niet.
Wat zou ik zelf nog kunnen doen?
:strip_exif()/f/image/U9JGPgPiJEQ7g5nDhnKmnqDp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DJY3Ecd12TFzdD1E98L0hlfu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aGLpXiFBdEovDRzYOM0uNoaG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cKkyZ0yWfTsCV0VutEzxoGJW.jpg?f=fotoalbum_large)