Vraag

• Mrjon7
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15-12 16:11
Ik zoek een Philips TV
Budget 2000 euro

Ik overweeg deze apparaten:
Philips 65OLED959 Ambilight B&W (2024) (met cashback van 1000 euro)
Philips 65OLED910 Ambilight (2025)

Welke van deze 2 apparaten heeft het beste beeldscherm? Welke heeft het beste geluid?
Iemand ervaring met een van beide toestellen?
Tips voor andere Philips toestellen zijn ook welkom.
Alvast bedankt voor de tips!

Alle reacties

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
De 910 heeft een nieuw "meta 3" paneel, dus het betere beeldscherm, maar weet wel dat de verschillen heel subtiel zullen zijn; alleen als je veel HDR kijkt zul je eventueel een verschil kunnen waarnemen. De 959 heeft het betere geluidssysteem.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
De 910 heeft slechts 2 HDMI 2.1 poorten, waarvan 1 de eARC poort is. Mogelijk hou je dus maar 1 HDMI 2.1 poort over. Geen idee of het voor je uitmaakt, maar wel iets om rekening mee te houden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Wilagro
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-12 19:31
Binnen 9 maanden, van ik wil snel een goedkope 65 inch tv, via ik wil een design tv naar welke Philips heeft het beste beeldscherm.

Ben je al eens in een goede winkel geweest om zelf te kijken welke tv je het mooiste vind? Ben je daar ook al eens gaan kijken of jij verschil ziet tussen de tv's?
Ik adviseer dat eerst eens te gaan doen. Wellicht dat een eenvoudige LCD al aan je wensen voldoet, dat scheelt heel veel geld.
Bedenk ook dat de ambilight van een Philips natuurlijk geweldig is, maar je daar wel een muur voor moet hebben. Wij hebben bijvoorbeeld een gekleurde muur achter de tv, waardoor ik ambilight niet mooi vind.