Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
je bedoelt het php script op de computer waarvan je het beeld wilt hebben, neem ik aan?
met php kan het denk ik niet (zou het niet weten iig), maar je kan natuurlijk wel een programma starten vanuit php, dus als je een programma hebt wat vanaf de commandline een screenshot kan maken, ja, dan wel.
maar als je graag wilt zien wat er op je computer gebeurd, dan kun je toch veel beter VNC oid gebruiken?
(werkt ook over internet)
met php kan het denk ik niet (zou het niet weten iig), maar je kan natuurlijk wel een programma starten vanuit php, dus als je een programma hebt wat vanaf de commandline een screenshot kan maken, ja, dan wel.
maar als je graag wilt zien wat er op je computer gebeurd, dan kun je toch veel beter VNC oid gebruiken?
ja dat bedoel ikOp woensdag 19 september 2001 13:23 schreef nozem het volgende:
je bedoelt het php script op de computer waarvan je het beeld wilt hebben, neem ik aan?
weet iemand misschien z'n programma??met php kan het denk ik niet (zou het niet weten iig), maar je kan natuurlijk wel een programma starten vanuit php, dus als je een programma hebt wat vanaf de commandline een screenshot kan maken, ja, dan wel.
nee, vnc werkt niet waar ik het wil gebruiken..maar als je graag wilt zien wat er op je computer gebeurd, dan kun je toch veel beter VNC oid gebruiken?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
ik niet. maar je zou 'ns kunnen zoeken op downloadsitesOp woensdag 19 september 2001 13:27 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
weet iemand misschien z'n programma??
da's jammernee, vnc werkt niet waar ik het wil gebruiken..
Eigenlijk kan je vrijwel elk screencapture progje gebruiken. Moet je uiteraard wel rechten hebben om het op te startenOp woensdag 19 september 2001 13:27 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
weet iemand misschien z'n programma??
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Imagemagick kan screenshots maken van een XTerm. IM opent dan gewoon een xterm'pje, schiet een foto, en je kunt het vervolgens verder verwerken met een bina willkeurige taal.
Is dat wat je zoekt? Of moet het windows zijn?
Is dat wat je zoekt? Of moet het windows zijn?
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
daar gaat de veiligheid van php ?Op woensdag 19 september 2001 13:23 schreef nozem het volgende:
maar je kan natuurlijk wel een programma starten vanuit php, dus als je een programma hebt wat vanaf de commandline een screenshot kan maken, ja, dan wel.
ik zie het al voor me:
link - please download this plugin to see the site
link is een trojan/backdoor/virus
php communiceert met trojan/backdoor/virus en neemt de pc over....
naaaaahhhhhhhh
Welke veiligheid?Op woensdag 19 september 2001 17:45 schreef ReaLX het volgende:
[..]
daar gaat de veiligheid van php ?
Dit snap ik niet, kun je het uitleggen? Met cgi-scripten kan dat toch gewoon allemaal? Je zult je virus dan iig nog moeten downloaden.ik zie het al voor me:
naaaaahhhhhhhh
Ik denk niet dat meneer de topicstarter wil dat er een screenshot van de client gemaakt wordt ...
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Dat kan alOp woensdag 19 september 2001 17:45 schreef ReaLX het volgende:
[..]
daar gaat de veiligheid van php ?
ik zie het al voor me:
naaaaahhhhhhhh
Verwijderd
hmm... dan heb ik iets gemistOp woensdag 19 september 2001 19:12 schreef razor-x het volgende:
[..]
Dat kan al
mijn fout
Pagina: 1