In zone 1 heb ik 2 front speakers op de AVR.
Sinds gister heb ik 2 Home 250's gekocht die zouden moeten gaan dienen als surround sound.
De eerste heb ik uitgepakt en kon ik gemakkelijk koppelen in de HEOS app.
Daarna heb ik een 'room' gemaakt voor zowel de AVR als de Home 250.
Stuur ik vervolgens via Spotify een liedje naar de Home 250, dan werkt het vlekkeloos en worden alle 3 de speakers gebruikt. Een heerlijke ervaring
Andersom lukt me niet. Zet ik de AVR op een andere input (bv de TV), dan blijft de Home Spotify spelen, terwijl de AVR netjes geluid van de TV gaat produceren.
Wat heb ik gedaan:
• 'All rooms' gekozen in de HEOS app
• Geprobeerd te wisselen van kanaal op de Home 250, maar ik weet niet goed welk kanaal zou horen bij de AVR.
• Zone 2 aangezet op de AVR
Net alsof ik een stap mis?
Sinds gister heb ik 2 Home 250's gekocht die zouden moeten gaan dienen als surround sound.
De eerste heb ik uitgepakt en kon ik gemakkelijk koppelen in de HEOS app.
Daarna heb ik een 'room' gemaakt voor zowel de AVR als de Home 250.
Stuur ik vervolgens via Spotify een liedje naar de Home 250, dan werkt het vlekkeloos en worden alle 3 de speakers gebruikt. Een heerlijke ervaring
Andersom lukt me niet. Zet ik de AVR op een andere input (bv de TV), dan blijft de Home Spotify spelen, terwijl de AVR netjes geluid van de TV gaat produceren.
Wat heb ik gedaan:
• 'All rooms' gekozen in de HEOS app
• Geprobeerd te wisselen van kanaal op de Home 250, maar ik weet niet goed welk kanaal zou horen bij de AVR.
• Zone 2 aangezet op de AVR
Net alsof ik een stap mis?
:strip_exif()/f/image/8D2Hb3MjMWTvcId1TaB5L9Xs.jpg?f=fotoalbum_large)