Ik ben op zoek naar een nieuwe radiator voor de badkamer, omdat we nu een tijdje met een warmtepomp ons huis verwarmen en het in de badkamer niet warm genoeg wordt. Er zit nu een verticale buizenradiator met een hoogte van 200 cm en een lengte van ongeveer 85 cm. Het mooiste is om ongeveer dezelfde afmetingen weer te hebben vanwege de bevestigingspunten die dan niet meer zichtbaar zijn. De badkamer is ongeveer 26 m3 groot en zou daarmee ongeveer 1840 W aan vermogen nodig hebben. Ik gok dat de huidige radiator dat bij CV temperaturen ongeveer levert.
Ter vervanging was ik op zoek naar LTV en badkamer, maar kom dan erg weinig aanbod tegen. Ik zie voornamelijk "handdoek radiatoren" met te weinig vermogen. De enige echte kandidaat die ik kan vinden is een Stelrad Vertical Galva, omdat die geschikt is voor vochtige ruimtes en in de grootste variant 4620 W levert (Henrad levert nog een vergelijkbare voor veel meer geld). Ik had verwacht ook radiatoren met ventilatoren te vinden, maar blijkbaar zijn die er niet veel voor badkamers en al helemaal niet in die afmetingen. Zie ik iets over het hoofd?
Ter vervanging was ik op zoek naar LTV en badkamer, maar kom dan erg weinig aanbod tegen. Ik zie voornamelijk "handdoek radiatoren" met te weinig vermogen. De enige echte kandidaat die ik kan vinden is een Stelrad Vertical Galva, omdat die geschikt is voor vochtige ruimtes en in de grootste variant 4620 W levert (Henrad levert nog een vergelijkbare voor veel meer geld). Ik had verwacht ook radiatoren met ventilatoren te vinden, maar blijkbaar zijn die er niet veel voor badkamers en al helemaal niet in die afmetingen. Zie ik iets over het hoofd?